דף הבית / עסקים בכותרות / אתר הקניות No Risk נכנס לראשון לציון עם משלוח עד 60 דקות

אתר הקניות No Risk נכנס לראשון לציון עם משלוח עד 60 דקות

צילום: יח"צ

אתר הקניות No Risk אשר הוקם באשדוד העתיק לאחרונה את מקום מושבו אל ראשון לציון ומביא עימו בשורה משמחת לתושבי העיר. משלוח עד 60 דקות בלבד בראשון לציון והסביבה. "מהיום אפשר להזמין מוצרי חשמל, גאדג'טים ואופניים במהירות משלוח של פיצה" אומר מייסד האתר, דימה אסכינדזה.

החברה החלה את דרכה ב-2011 עם אתר אשר מציג סקירות ותוכן רב על המוצרים שנמכרים בו. ב-2017 הכריזה החברה על מהפכה של ממש בתחום המסחר האלקטרוני בישראל, באמצעות שירות של משלוח עד 5 שעות בכל אזור המרכז, בין אשדוד לנתניה. השירות פועל בהצלחה רבה בימים אלו ולחברה חזון להרחיב אותו לכל רחבי הארץ, במקביל לצמצום זמן האספקה כפי שנעשה כעת באזור ראשון לציון, חולון ובת ים.

"יש לנו רכבים שמסתובבים עם סחורה. הנהג מקבל הזמנות אל הטאבלט שלו תוך כדי תנועה. זה מאפשר לנו לספק מוצרים במהירות רבה. בנוסף, אנחנו מוציאים משלוחים מהירים ישירות מהמחסן שלנו בראשון. זה לא דבר שניתן לעשות עם חברת שליחויות חיצונית. לכן הקמנו מערך משלוחים משלנו" מספר דימה.

באתר No Risk ניתן למצוא מבחר גדול של קטגוריות, לרבות אופניים חשמליים, שואבי אבק, אוזניות,רמקולים ניידים, ממונעים לילדים, רחפנים, מצלמות דרך ומוצרי גופרו. בשבועות הקרובים תצא נו ריסק בקמפיין פרסומי רחב באזור ראשון לציון, שיכלול שילוט חוצות, פרסום על תחנות אוטובוס, פליירים עם מבצעים מיוחדים ועוד. המטרה היא לחשוף בפני תושבי העיר את השירות המהפכני של משלוח עד 60 דקות.

צילום: יח"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חקירת היעילות של שמן CBD בהקלה על תסמיני פיברומיאלגיה: סקירה מקיפה של מחקר רפואי

תפריט נגישות