דף הבית / עסקים בכותרות / ארבל שטראוס – כל אביזרי הבטיחות לחניונים תחת קורת גג אחת.

ארבל שטראוס – כל אביזרי הבטיחות לחניונים תחת קורת גג אחת.

ארבל שטראוס – כל אביזרי הבטיחות
צילום: ארבל שטראוס

חברת ארבל שטראוס מייבאת ומשווקת מגוון מוצרי בטיחות לחניונים. כחלק ממגוון זה תוכלו למצוא: פסי האטה, עמודים גמישים, עמודי חסימה, שומרי חניה ועוד מוצרים רבים. כל המוצרים שאנו משווקים הם באיכות הגבוהה ביותר, ללא תחרות. בנוסף, אצלנו, איכות השירות הוא בראש ובראשונה. צוות המכירות שלנו מורכב מאנשי המכירות המקצועיים, האדיבים והשירותיים ביותר!

רוצים לשמוע על המוצרים אותם אנו משווקים?

פסי האטה – את פסי ההאטה כולנו מכירים, בתור נהג, לרוב הם יציקו לנו ויעשו את עבודתם בכך שיגרמו לנו להאט את מהירות נסיעתנו, שכמובן באותו רגע זה פחות יתאים כי אנחנו בדיוק ממהרים לעבודה / להוציא את הילד מהגן / להפגש עם חברים וכו'. אך פסי האטה הם מצילים חיים! תחשבו לדוגמא בקרבת בתי ספר וגני ילדים מהירות הנהיגה המותרת היא נמוכה מאוד, אך תמרור המראה על המהירות המותרת לא יתריע את כל הנהגים. נהיגה במהירות באזורים כאלו היא מסוכנת מכיוון וישנם הרבה ילדים אשר חוצים את הכביש. לכן, במידה ויהיו פסי האטה באזור זה, הנהג יהיה חייב להאט את רכבו למהירות נמוכה על מנת לא לעשות נזק לרכבו. ארבל שטראוס משווקת פסי האטה מודולאריים במידות שונות, מהירויות שונות ועשויים מחומרים שונים, פלסטיק, PVC, או גומי.

מראות פנורמיות – את המראות הפנורמיות לרוב נראה בצמתים, או ביציאה / כניסה מחניון או בתוך החניון עצמו ואפילו בבתי עסק קטנים כגון סופרמרקטים. המראה הפנורמית תפקידה בעצם להרחיב את שדה הראייה במקום בו שדה הראייה מצומצם. לדוגמא בצמתים המראה הפנורמית "תחליף" הצבה של רמזור ובכך תחסוך בעלויות. דוגמא נוספת לשימוש במראה פנורמית, בתוך חניון תת קרקעי. ברוב החניונים צפיפות הרכבים גבוהה מה שגורם להמון שטחים מתים בחניון. לכן, להתקנת מראה פנורמית בתוך חניון ישנה משמעות רבה שכן שדה הראייה עלול להיות חסום לגמרי בעקבות רכבים חונים. במידה ונתקין את המראה הפנורמית בתוך החניון היא תגדיל לנו את שדה הראייה באופן דרסטי.

מעצור חניה – בהמשך לצפיפות בחניונים שדברנו עליה כעת, אביזר בטיחות נוסף שאנו משווקים ומסייע בפתרון לבעיה זו. היא מעצור חניה. תפקידו של מעצור החניה הוא לסייע לנהג לדעת מתי הגיע לקצה החניה וכך בעצם לעזור לנהג לנצל את שטח תא החניה במלואו. מעבר לנוחות של הנהג בעת חניית הרכב, מעצור החניה מסייע לשמור על הסדר בחניון, ובכך משאיר את דרכי הגישה ואת המעברים להולכי רגל פנויים מרכבים שמחנים בצורה בולטת.

לסיכום

במאמר זה נגענו בחלק קטנטן ממגון המוצרים הרחב שיש לחברתנו להציע לכם. אז במידה ואתם בעלי חניון או אפילו אם אתה אדם פרטי בעלי חניה פרטית בבניין מגוריך, אנו ממליצים לכם להכנס לאתר של ארבל שטראוס ולהתרשם ממגוון פתרונות הבטיחות שיש לנו להציע. https://www.asclean.co.il/

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

5 תגובות

  1. כתבה מעניינת

  2. חשוב מאוד! חניון באמת יכול להיות מקום מסוכן מאוד. חשוב לאבזר אותו ולשמור על הבטיחות של כולם.

  3. כתבה חשובה! צריך ממש להזהר היום בכל הקשור לרכב

  4. יופי של כתבה!
    סעו בזהירות

  5. אחלה של מוצרים!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חקירת היעילות של שמן CBD בהקלה על תסמיני פיברומיאלגיה: סקירה מקיפה של מחקר רפואי

תפריט נגישות