דף הבית / עסקים בכותרות / איך תבחרו נכון מצבר חדש לרכב? כל מה שחשוב לדעת

איך תבחרו נכון מצבר חדש לרכב? כל מה שחשוב לדעת

יש מצברים בראשון לציון

צילום Pixabay

מאור מצברים ראשון לציון יתאים לכם את המצבר הנכון לסוג הרכב שלכם ויוודא שאין כל תקלה נוספת שמתרחשת במנוע. היות שכל מצבר הוא שונה מחברו יהיה עלינו לדאוג שיותקן בכלי הרכב שלנו מצבר בעל עוצמה מתאימה וקיבולת. גם סוג הדלק שבו הרכב עושה שימוש ישפיע על חיי המדף של המצבר ואם מדובר על רכב שמונע על סולר, אז הוא יחזיק מעמד פחות זמן (בין שנה וחצי לשלוש שנים). במקרה של מנוע בנזין אז ניתן לסמוך על המצבר שיחזיק בין שנתיים לשלוש שנים עד למצב שבו יהיה עלינו להחליפו.

אילו פרמטרים כדאי להביא בחשבון בעת בחירת מצבר לרכב

ישנם אלמנטים רבים שיהיה עלינו להביא בחשבון כאשר אנו מתכננים לבצע החלפה של מצבר ברכב. מומלץ בכל מקרה לבדוק את מצב המצבר מידי פעם ולוודא שהוא יציב, מעוגן למיקום שלו מתחת למכסה המנוע ומחובר בצורה נכונה מבחינת הקטבים. כל דבר שנראה לנו חשוד כדאי לבדוק שכן תקלה במצבר עשויה להביא לכך שלא נוכל להתניע את הרכב וניתקע אתו.

  • כל רכב מחזיק מנוע בעל עוצמה שונה, ואין כל דרך להשוות בין משאית סמי טריילר לרכב פרטי קטן. מי שהחליט איזה מצבר מומלץ לרכב הם המהנדסים שהיו שותפים בייצור שלו ועל כן כדאי מאוד לבחור במצבר שמומלץ על ידי היצרנים. הקיבולת של המצבר היא נתון משמעותי מאוד ובחירה לא נכונה תגרום למצבר להחזיק מעמד פחות זמן.
  • בחירת המצבר כרוכה גם בבחינה של הצורה הפיזית שלו. ישנם מצברים נמוכים או גבוהים וגם צרים או רחבים ויהיה עליכם לבחור במצבר המתאים שלא יחרוג מגבולות המיקום שנקבע לו.
  • גם מיקומם של הקטבים (הנקודות שאליהן מתחברים הכבלים) חשובים מאוד ויש לשים לב למיקום על פני המצבר, לא בכל מקרה הם יהיה ממוקמים באותה הצורה.
  • פניה אל חשמלאי רכב מקצועי ומנוסה תפטור אתכם ממשימה ותוכלו לסמוך עליו בעיניים עצומות. אם אתם רוצים להחליף את המצבר באופן עצמאי אז ניתן פשוט לצלם את המצבר הישן ולרכוש מצבר זהה.

איפה ניתן לקנות מצבר לרכב?

ישנן חנויות ייעודיות שבהן ניתן למצוא את כל סוגי המצברים ואביזרי רכב נוספים. המחירים בחנויות הללו משתנים וכדאי לבצע סקר שוק קצר ולמצוא את המחיר הכי משתלם. ניתן גם לקבל שירות שלהתקנה במקום, אך יש לקחת בחשבון שמי שיתקין לכם את המצבר בחנות לא תמיד יהיה חשמלאי רכב ובמקרים רבים יהיה מדובר על מוכר פשוט שלא מבין במערכות חשמל.

מסיבה זו עדיף להגיע למקומות בהם ישנם חשמלאי רכב מנוסים ומורשים שיוכלו לחוות את דעתם, לייעץ לכם ולגלות גם תקלות נוספות בתחום החשמל. אם נתקעתם בדרכים עם מצבר תקול שלא מניע, לא תמיד כדאי להיענות להצעות של החלפת מצבר על ידי שירתי תיקון מפוקפקים. אמנם לעיתים ההחלפה תהיה בלתי נמנעת, אך מומלץ להזמין גרירה למוסך ולא לשלם סכומים מופקעים אגב לחץ שמפעיל עליכם מאכער במקום. מצבר תקין יגיע עם אחריות לטווח ארוך ויאפשר לכם לקבל שירות תיקונים במידת הצורך על ידי הגעה אל מוסך מורשה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חקירת היעילות של שמן CBD בהקלה על תסמיני פיברומיאלגיה: סקירה מקיפה של מחקר רפואי

תפריט נגישות