דף הבית / עסקים בכותרות / איך לבחור עורך דין משפחה?

איך לבחור עורך דין משפחה?

צילום: pixabay

 

כאשר מערכת יחסים בין בני זוג מגיעה למצב שבו נראה כי הפתרון היחיד האפשרי הוא גירושין, וגם אם יש מקום ונכונות לניסיונות גישור, חשוב לפנות לשירותו של עורך דין משפחה.

גירושין הם מצב המחייב להידרש לשיקולים רבים. הוא טומן בחובו מורכבות ופוטנציאל לבעיות קשות. נדרש טיפול מקצועי מושכל; נדרשים מקצועיות, ניסיון, אמינות, בקיאות במשפט, היכרות עם תחום הגישור על היתרונות והחסרונות שבו ועוד.

תנאי הכרחי להיתכנות טיפול יעיל בסוגיית הגירושין שעומדת על הפרק הוא ייצוג משפטי של בעל מקצוע מאומן ומיומן, מנוסה, שיכול להשיא לכם את העצות המועילות ביותר. היות שמדובר במצב משברי, שבו, מטבע הדברים, חלק מהאינטרסים של בני הזוג הם מנוגדים, חשוב שמי שייצג אתכם יהיה בצד שלכם, ייאבק על מיצוי הזכויות שלכם.

יתרונות הגישור

גישור מותנה בהסכמה מראש של שני הצדדים להיכנס לתהליך, אשר במהות ואף בהגדרה עדיף על מאבק משפטי, אשר עלול להיות ממושך ומר וכרוך בעלויות גבוהות. גישר, אשר בבסיסו ההכרה המשותפת כי זה תהליך הגיוני, נכון וראוי, לסיום קשר- או, אולי, לבחינה שקטה ועניינית של אפשרות למנוע גירושין- שעשוי להתקיים באווירה שבה נשמר כבודם של שני הצדדים.

כאשר מחפשים עורך דין משפחה חשוב ומומלץ לברר ולוודא כי מדובר בעורך דין שהמקצועיות שלו אינה מתמצה רק בנושא גירושין ו/או גישור, אלא גם בהיבטים חשובים נוספים כגון דיני חוזים ודיני מקרקעין, היות שבמקרים רבים נדרשת או מתבקשת מכירת בית ו/או נכסי נדל"ן אחרים.

חשיבותה של הכימיה האישית

באופן טבעי מדובר בנושר טעון רגשית. על סף גירושין מצויים בני הזוג בסערה רגשית הם זקוקים לאוזן קשבת. עורך דין משפחה אינו פסיכולוג ותפקידו העיקרי אינו לחמול ולגלות אמפטיה אבל יחס אישי המבוסס על אמון ותחושה של הלקוח שהוא יכול לסמוך על העורך דין ולחשוף בפניו את קשייו, חששותיו, דאגותיו ושאר רגשותיו, עשויה לסייע להפקה ולמיצוי של המרב והמיטב מהשירות המקצועי.

כיום ניתן להשיג מידע רב על אודות משרדים ואנשים. חשוב לוודא מבעוד מועד כי המשרד שאתם מבקשים לשכור את שירותיו יהיה, אכן, מקצועי ואמין ובעיקר- מנוסה בטיפול בנושאי משפחה בכלל וגירושין בפרט.

חשוב להקשיב לעצותיו של העורך דין גם אם הן עלולות להישמע לכם כנוגדות את האינטרס או את האינסטינקט הטבעי שלכם. כאשר אתם יוצאים  מהנחה כי בעל המקצוע שאתם שוכרים את שירותיו ייצג אך ורק את האינטרס שלכם ויעשה את כל מה שהוא חושב שנכון לעשותו, יקל עליכם לשים בו את מבטחכם.

בשורה התחתונה: התשובה לשאלה שבכותרת היא  – לבחור בחירה מושכלת ולא להיחפז.

אם אתם מחפשים עורך דין משפחה בראשון לציון, באשדוד, בתל אביב או בכל מקום שהוא באזור המרכז בפרט ובארץ בכלל- עומד לרשותכם משרד מקצועי ומנוסה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חקירת היעילות של שמן CBD בהקלה על תסמיני פיברומיאלגיה: סקירה מקיפה של מחקר רפואי

תפריט נגישות