n
דף הבית / עסקים בכותרות / פריצת כספת: כל מה שחשוב לדעת

פריצת כספת: כל מה שחשוב לדעת

ננעלה לכם הכספת ואתם לא זוכרים את הקוד? אל דאגה, יש עדיין סיכוי לא קטן שיהיה ניתן להציל את הפרטים יקרי הערך שלכם

מנעולן
צילום: freepik

במאמר הבא נסביר איך פורצים כספת וגם, מה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנעולן לפריצה? כל התשובות.

 

הכל על פריצת כספת דיגיטלית

כספת דיגיטלית היא כספת שעובדת על סוללות ונפתחת באמצעות סיסמה. מנעולן מקצועי יוכל לפרוץ אותה באמצעות מכות על מעטפת הכספת, או באמצעות לום, כל זאת כמובן מבלי לגרום לשום נזק לכספת שלכם.

במידה ומדובר בכספת מורכבת יותר המכילה מנעול לגיבוי עם מפתח, הוא יצטרך לפרוץ אותה באמצעות קדיחה ממש של המנעול המכאני. במצב כזה, חשוב שתדעו שהכספת תישאר שלמה אך אתם תוכלו לנעול אותה רק באמצעות הנעילה הדיגיטלית.

 

הכל על פריצת כספת מכאנית

כספת מכאנית היא כספת שנפתחת באמצעות מפתחות בלבד, מה שהופך אותה גם ליותר מורכבת מבחינת הפריצה שלה.

אופציה אחת של המנעולן תהיה לקדוח את הכספת בשני מקומות, או במנעול או בדופן שלה. במידה והוא קודח במנעול, הכספת שלכם תישאר שמישה גם לאחר הפריצה. במידה והוא בחר לקדוח בדופן שלה, הכספת כבר לא תהיה שמיה אך לפחות תוכלו להציל את התכולה שננעלה בה.

אופציה נוספת לפריצת כספת מכאנית היא באמצעות פריצה שקטה, פריצה שמתבצעת באמצעות כלים מיוחדים ושקטים. כמובן שמדובר באופציה המועדפת, שכן בניגוד לאופציות הקודמות שציינו, כאן הכספת תישאר שלמה ושמישה.

 

מה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנעולן לפריצה?

לפני שאתם מזמינים את המנעולן לפריצה של הכספת, עדכנו אותו באיזו כספת מדובר ואולי אף תשלחו לו תמונה שלה. ודאו איתו איך הוא מתכוון לפרוץ אותה והאם הכספת שלכם תישאר שמישה גם בתום העבודה.

זה לא משנה אם אתם מזמינים מנעולן בבת ים או כל אזור אחר בארץ, לפי סוג הכספת ומורכבות העבודה, הוא יוכל להעריך פחות או יותר כמה תעלה לכם העבודה. לדוגמה, אם מדובר בכספת ישנה מאד סביר להניח שהמחיר יעלה, מפני שמדובר בדרך כלל בכספות שמאד קשה לפרוץ.

אם מדובר בפריצה של כספת יוקרתית, סביר להניח שייקח לו יותר מזן לפרוץ אותה, מה שיבוא לידי ביטוח במחיר הסופי. גם במקרים בהם אין למנעולן גישה נוחה לכספת, סביר להניח שהעבודה תהיה מורכבת יותר ויקרה יותר.

בנוסף, בחרו מנעולן מנוסה בפריצת כספת מכל סוג, כזה שכבר פרץ כסף אחת או שתיים בחיים שלו. ודאו איתו שהוא מכיר את סוג הכספת שלכם, מציע לכם פתרון הולם ולא פחות חשוב, מציג בפניכם את החסרונות של השיטה שלו, באם קיימים כאלה.

בררו איתו מראש מה הנזק שהוא עומד לגרום לכספת שלכם, אם בכלל. האם היא תהיה שמישה באופן מלא לאחר הפריצה? האם באופן חלקי? האם תצא מכלל שימוש? את כל המידע הזה עליכם לדעת לפני שהוא מגיע לבצע את העבודה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חקירת היעילות של שמן CBD בהקלה על תסמיני פיברומיאלגיה: סקירה מקיפה של מחקר רפואי

תפריט נגישות