דף הבית / עסקים בכותרות / עורך דין פלילי

עורך דין פלילי

צילום: pixabay

המטרה בדיני העונשין היא להרתיע נאשמים באמצעות ענישה והרתעה ועונשים אילו עשויים להיות קשים. סנקציות אלה יכולות להגביל את חירותו של כל אדם החשוד או נאשם בעבירה פלילית, כאשר סנקציות אלה, יכולות להשפיע על אורח חייו של הנאשם ולבני משפחתו והסביבה הקרובה. אם הנך חשוד בעבירה פלילית ואף הוזמנת לחקירה, מומלץ להתייעץ תחילה עם עורך דין פלילי, אשר יבחן את התיק וימצא את האסטרטגיה הנכונה, מה שיוביל אותך לזיכוי מוחלט  מהאשמה או להקלה משמעותית בעונש.

 

בחירת עורך דין פלילי זו אינה משימה קלה, היות ובחירה זו, תשפיע על ההליך המשפטי. יש לבצע את הבדיקות הנחוצות, על מנת שתהיו בטוחים כי מבצעים את הבחירה הנכונה.

 

כללי זהב בבחירה נכונה של עורך דין פלילי

 

יש לברר תחילה על הניסיון והרקע של עורך דין פלילי שקיבלתם עליו המלצות. ישנם משרדי עורכי דין פליליים רבים בישראל, כאשר בכל משרד עו"ד ישנן התמחויות ספציפיות בנושאי הדין הפלילי כגון: הלבנות כספים, אלימות, עבירות סמים, שוד, רצח ועוד. יש למצוא את עוה"ד המתמחה בתחום הספציפי שבו אתם מואשמים.  קריטריון חשוב נוסף הינו הכימיה שתהיה ביניכם לבין עוה"ד הפלילי. אם יש אמון וכימיה בניכם לבין עוה"ד, כך שתחושו חופשיים לספר בדיוק רב את כל האמת בתיק העונד כנגדכם.

 

עוד נושא חשוב שיש לתת לו תשומת לב מרבית, הוא המוניטין של עוה"ד. אם תבחרו משרד עו"ד פלילי מומלץ שהוא בעל שם וכזה שנחל הצלחות רבות בתחום המשפט הפלילי, רוב הסיכויים כי בחירתכם תהיה מוצלחת וכן, השירות אשר יינתן לכם, יתאים  במיוחד לצרכיכם. יש לוודא בנוסף פרט חשוב כמו, שהמשרד אינו מייצג לקוחות הקשורים לתיק שלכם. מצב זה, יגרור  ניגוד אינטרסים, אפילו אם עורך דין אחר מאותו משרד עו"ד ייצג אתכם בתיק.

 

בדקו את זמינות עוה"ד הפלילי שייצג אתכם במשפט

 

זמינותו של עורך דין פלילי, חשובה. ישנם הרב עו"ד המתמחים במשפט הפלילי שהם זמינים 24 שעות ללקוחותיהם, במיוחד במקרי חירום כגון מעצרים, צווי חיפוש , חקירות משטרתיות וכדומה. אם עוה"ד שבחרתם יהיה זמין עבורכם תמיד, תוכלו להיות רגועים יותר שתמיד יהיה מי שיגן עליכם ועל זכויותיכם בעת הצורך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חקירת היעילות של שמן CBD בהקלה על תסמיני פיברומיאלגיה: סקירה מקיפה של מחקר רפואי

תפריט נגישות