דף הבית / עסקים בכותרות / סרטים וסדרות שלא כדאי לפספס

סרטים וסדרות שלא כדאי לפספס

צילום: pixabay

 

תור הזהב של סדרות הטלוויזיה ממשיך במלוא כוחו. איכות סרטי הקולנוע נחלשה בשנים האחרונות ובכל זאת, ישנם סרטים ששווה לראות אותם בקולנוע. אז לקראת ראש השנה הקרב ובא, הכנו לכם רשימה של כמה סרטים שממש לא כדאי לפספס.

 

האירי

איחוד נוסף של כוכבי ובמאי סרטי המאפיה. מרטין סקורסזה, רוברט דה נירו, אל פאצ'ינו וג'ו פשי. הסרט עוסק במאפיה האמריקאית לאחר מלחמת העולם ה 2. הסרט יסופר דרך זווית ראיה של מתנקש. הוא יעלה בנטפליקס.

אל קמינו

סדרות וסרטים הולכים טוב ביחד כממשיכים האחד של השני. למשל הסרט פארגו (האחים כהן) הפך לאחת הסדרות הכי אהובות בשנים האחרונות. אל קמינו הוא מקרה הפוך. הסדרה שובר שורות הופכת לסרט. יהיה מדויק יותר לומר שהסרט ממשיך את הסדרה בדיוק כמו שפארגו ממשיכה את הסרט. עד כה שוחררו 2 טיזרים ובקרוב יצא הטריילר המלא. גם הסרט הזה יעלה בנטפליקס.

שליחות קטלנית 5: גורל אפל

2 הסרטים הראשונים, ובמיוחד ה 2 (יום הדין) נחשבים לטובים ביותר. החלק הרביעי טוב, אבל לא כמו הראשונים. הסרט השלישי והחמישי נחשבים לממש לא טובים. אז למה כדאי לחכות לסרט השישי בסדרה? כי לראשונה מאז הסרט השני 3 גורמים חשובים חוזרים. אדוארד פרלונג חוזר לגלם את ג'ון קונור, לינדה המילטון חוזרת לגלם את שרה קונור וג'יימס קמרון אמנם לא חוזר לכס הבמאי אבל הוא מעורב בהפקה.

 

Tenant

מותחן ריגל בבימויו של כריסטופר נולן. זה בערך כל מה ידוע על העלילה. מייקל קיין, השחקן הקבוע של נולן יופיע גם בסרט הזה. עוד לוהקו אהרון טיילור ג'ונסון (קיק אס) ג'ורג' דייויד וושינגטון ורוברט פטינסון. כשמדובר בסרט של נולן, לא באמת צריך לדעת במה הוא עוסק. מאז שהוא פרץ לתודעה עם "אינסומניה" כל סרט שלו אירוע קולנועי.

 

ד"ר סליפ

בשנת 2013 יצא הספר של סטיבן קינג שהיה המשך ל"ניצוץ". אם סטנלי קוברריק, שביים את הניצוץ היה בחיים, האם הוא היה מביים גם את סרט המשך? לא בטוח. קינג ממש לא אהב את התוצאה של "הניצוץ" ואהב יותר אתה סדרה. בכל אופן מדובר בסרט ההמשך בו הילד דני כבר מבוגר. את הסרט יביים מייקפלאנגן. זאת תהיה הפעם השנייה שהוא מביים סרט שמבוסס על ספר של סטיבן קינג. הוא ביים גם את "המשחקים של ג'ראלד".

אהבה בשחקים 2:מאבריק

הסרט הראשון בכיכובם של טום קרוז וואלקילמר ובבימויו של טוני סקוט הוא קלאסיקה או אולי יותר נכון לומר. קאלט. טוני סקוט כבר לא בין החיים ולכן את הסרט יביים ג'וזף קוזינסקי. טום קרוז וואלקילמר ישובו לתפקידיהם. הסרט יתמקד בדמותו של קרוז שנשאר טייס באותה דרגה במקום להתקדם בסולם הדרגות. תירוץ על מנת ליצור סרט המשך? כנראה שכן, אבל מה זה משנה – זה המשך מסקרן לקלאסיקה על זמנית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חקירת היעילות של שמן CBD בהקלה על תסמיני פיברומיאלגיה: סקירה מקיפה של מחקר רפואי

תפריט נגישות