דף הבית / עסקים בכותרות / נחנכה מרפאת כללית מפוארת בקניון ראשונים בראשל"צ: בקרוב – מוקד קדמי שיחסוך הגעה לחדר מיון

נחנכה מרפאת כללית מפוארת בקניון ראשונים בראשל"צ: בקרוב – מוקד קדמי שיחסוך הגעה לחדר מיון

ד"ר רועי גרוסו, מנהל המרפאה, מסביר כי הקונספט הייחודי של המרפאה פועל על פי עיקרון המטופל במרכז. "הרופאים במרפאה שואפים לתת מעטפת מלאה של שירותים בתוך המרפאה שתספק פתרון מותאם אישית לכל מטופל", הוא מסביר, "והיא תפתח בהמשך שעריה לסדנאות כגון – רפואת אם ועובר, סדנת החייאה, סדנת פציעות ספורט וכו' לפי מידת העניין של קהל הלקוחות", מסביר ד"ר גרוסו.

צוות המרפאה כולל את מנהלת הסיעוד – אביבה משקטו, מנהלת אדמ'-יהודית עזיז והרוקחת האחראית – מורן קידר.

מרפאת ראשונים
צילום : אילן בשור

 

שירותים חדשניים שאמורים להיפתח בקרוב הינם מסלול מהיר לאבחון וטיפול בשד למטופלות עם ממצא בבדיקה גופנית. בנוסף, פתיחת מוקד קדמי ובו יבוצעו כל הבדיקות הדחופות שיחסכו למטופלים הגעה מיותרת לחדר מיון בבית חולים. ייחודיות המוקד מתבטאת בכך שהרופאים המתפעלים אותו הינם אותם הרופאים אשר פוגשים המטופלים בחדר המיון.

ד"ר גרוסו מסביר כי שילוב ידע והיכרות בין רופאי משפחה וילדים עם רופאים מומחים בתחומם וישיבה משותפת באותו מתחם מפואר ואיכותי, הינו קונספט חדשני שנועד לחזק את ההיכרות עם קהל לקוחות המרפאה באבחון, טיפול – ולא פחות חשוב במניעה. "אם ישנם לקוחות הנוטים לרמת סוכר גבוהה, ספורטאים עם פציעות חוזרות, נשים עם היריון בסיכון, אנחנו משלבים ידיים מרגע קבלתם במרפאה דרך שיח מתמיד בין רופא המשפחה והרופא המקצועי – עד למציאת הטיפול הטוב ביותר שניתן כיום כדי להגן עליהם בריאותית, ובמקרה של היריון בסיכון – כמובן גם הגנה על העובר".

מרפאת ראשונים
צילום : אילן בשור

 

הצוות הרפואי במרפאה נמצא כל העת על מנת להעניק ללקוחות כללית שירות מיטבי, תומך ואדיב.

 ניתן ליצור קשר עם המרפאה בטלפון: 03-5110630.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חקירת היעילות של שמן CBD בהקלה על תסמיני פיברומיאלגיה: סקירה מקיפה של מחקר רפואי

תפריט נגישות