דף הבית / עסקים בכותרות / נוסעים לחו"ל בחורף – איך בוחרים ביטוח נסיעות?

נוסעים לחו"ל בחורף – איך בוחרים ביטוח נסיעות?

מזוודה
צילום Pixabay

 

ביטוח נסיעות לחו"ל- מה הוא כולל?

ביטוח נסיעה לחו"ל מבטיח לכם שתוכלו לנסוע בראש שקט, הביטוח כולל כיסויים בסיסיים למצבים רפואיים מפתיעים, לדוגמה: נפילה ברחוב, צורך באשפוז, תאונה, מחלה או כל צורך ברכישת ייעוץ רפואי או תרופה.
במקרים חריגים ביטוח נסיעות מכסה הטסות של מלווים מישראל אל מדינת היעד, ואף הטסה בגין מצב רפואי לישראל. כמו כן במקרים חריגים וקיצוניים הביטוח מכסה את כל הכרוך באיתור חילוץ והצלה. כמו כן, קיימות חברות אשראי כמו ישראכרט, המציעות את חמשת הימים הראשונים בביטוח בחינם ברכישת פוליסה. הטבה זו עשויה לחסוך לכם לא מעט כסף שתוכלו להשתמש בו לפינוקים נוספים בחו"ל..

 

מה עוד מכסה הביטוח?
טיפולי שיניים- מי מאתנו לא מכיר את כוחו המשבית של כאב שיניים פתאומי, אף אחד מאתנו לא היה רוצה להימצא במצב בו נדרשת עקירה, טיפול שורש, סתימה שנפלה או כתר. וכפי שמקרים אלו עלולים לקרות בשגרה היום יומית בארץ, הם עלולים לקרות גם בטיול בחו"ל. ביטוח נסיעות איכותי יכסה גם טיפולי שיניים בחו"ל.

הוצאות בגין אשפוז- טיול בחו"ל הוא מקום נהדר לאסוף חוויות, אך גם טומן בחובו סכנות רבות כמו: נפילה ברחוב, עקיצה על ידי יתוש לא מזוהה, נשיכה על ידי חיה ועוד. ביטוח נסיעות לחו"ל מכסה את כל הוצאות האשפוז שלכם, ייעוץ עם רופאים וקבלת טיפולים רפואיים במרפאות מקומיות.

הריון עד שבוע שנים עשר–  הריון זו בשורה משמחת ,אך בהחלט יכולה להיות מלחיצה אם לפתע גיליתם זאת בחו"ל. השבועות הראשונים להריון עלולים להיות קשים במיוחד בשל תופעות הלוואי: בחילות, הקאות, חולשה כללית וכדומה. בדקו שביטוח הנסיעות המוצע מעניק כיסוי גם עבור סיכוני ההיריון בשליש הראשון.

צד ג'- בדומה לביטוח רכב וביטוח דירה, ביטוח נסיעות לחו"ל נותן מענה במידה והייתם מעורבים בתנועה עם צד ג' (אדם אחר או רכוש ציבורי) בדקו, שאכן הצעת הביטוח הבסיסית ללא הרחבות כוללת את הנושא.

הרחבות אפשרויות לביטוחים

ביטוח כבודה- כבודה היא המטען שאנו נושאים עמנו לטיול, זו יכולה להיות המזוודה שלנו,  כלי הנגינה או האופניים המקצועיים שלנו. בדקו את סעיפי ביטוח הכבודה ומה הם כוללים גובה הפיצוי, היקפו ולא פחות חשוב, כיצד הכסף ייכנס לחשבונכם ומתי?

כיסויים לפעילות אתגרית (אקסטרים)- השתתפות בפעילות אתגרית כמו חופשות סקי, גלישת רוח, גלישת גלים וכדומה כרוכה בסיכון פיזי גבוה. לכן, כאשר נוסעים לחו"ל יש להרחיב את פוליסת הבסיס לפוליסת כיסוי לפעילות אתגרית.

כיסוי במקרה של ביטול נסיעה או קיצור נסיעה- רוב החופשות מוזמנות כחודשיים עד חודש מראש בהנחה ששום דבר לא ישתבש ואכן תוכלו לצאת בזמן. אך כאמור, החיים אינם צפויים ועקב מצבים שונים, אישיים או משפחתיים לפעמים אנו נאלצים לבטל את החופשה. בדיוק למקרים אלו, ניתן להוסיף כיסוי מפני ביטול או קיצור חופשה שיחסוך לכם אלפי שקלים.

נסיעות עסקיות עם ציוד קצה יקר– מחשבים, טאבלטים, ניידים יקרים ועוד. כל אלו מאפשרים לכם זמינות מלאה כמעט בכל מקום. אך הציוד היקר שלכם גם גניב ועלול להיהרס. במקרים אלו, חשוב להרחיב את ביטוח הכבודה לציוד אלקטרוני נלווה.

לסיכום,

כולנו רוצים לצאת בשלום ולחזור בשלום, אך אין ביכולתנו לחזות את העתיד. אנו יכולים לנסות להתרחק מסכנות או לפחות לעשות מאמצים על מנת להימנע מהן אך, יש מקרים שהדבר אינו בשליטתנו. עבור מקרים אלו בדיוק נוצר ביטוח נסיעה לחו"ל שמכסה את הכל ומאפשר לכם לנסוע בראש שקט. כך אתם יודעים שבכל מקרה אשר תזדקקו לסיוע רפואי, בין אם בייעוץ ובין אם בטיפול יש לכם כיסוי של עשרים וארבע שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע ומעמיד לרשותכם את המומחים הטובים בתחומם.
אל תקלו ראש בביטוח נסיעה לחו"ל, בחרו את הביטוח הנכון למצב הרפואי שלכם ולמידת הסיכון הכרוכה בטיול. אנו מאחלים לכם חורף נעים, בריא ומלא בחוויות!

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חקירת היעילות של שמן CBD בהקלה על תסמיני פיברומיאלגיה: סקירה מקיפה של מחקר רפואי

תפריט נגישות