דף הבית / עסקים בכותרות / מתחתנים בראשון לציון

מתחתנים בראשון לציון

אירועים בראשון לציון
צילום Pixabay

אתם מתכוננים לאירוע המרגש ביותר בחייכם. אתה כרעת ברך, היא אמרה "כן", וכעת כשאתם שמחים ונרגשים, אתם יכולים סוף כל סוף לתכנן את החתונה שלכם. אולמות אירועים בראשון לציון לא חסרים, אך ישנו רק אולם אירועים אחד שיתאים לכם בסופו של דבר. משום כך, עוד לפני שאתם קובעים פגישה עם הצלם, התקליטן או הזמר, כדאי לתת את הדעת לבחירת האולם המתאים לכם ביותר.

5 טיפים לבחירת אולם אירועים לכבוד החתונה המנצחת שלכם

אנחנו יודעים כי החתונה שלכם היא אירוע מרגש ומיוחד במינו. אנו יודעים גם כי בין אולמות אירועים בראשון לציון קשה לבחור את האולם הטוב ביותר, ולכן בחרנו עבורכם את הטיפים הטובים ביותר לבחירת אולם כלבבכם:

  • מחיר – החתונה כרוכה בהוצאות לא מעטות, וסביר להניח שאתם מחשבים כל שקל. עם זאת, כאשר אתם בוחרים אולם אירועים, לא מומלץ לבחור את האולם הזול ביותר וזאת משתי סיבות עיקריות. האחת היא שכאשר מדובר באולם זול, אתם עלולים בסופו של דבר לשלם ביוקר, שכן הוא לא יכלול במחיר אלמנטים כמו מערכות תאורה והגברה או קייטרינג. סיבה שנייה – אולם זול עלול להיות אולם בלתי איכותי. במקום זאת, כדאי לבחון את המחירים בשוק ולבחור אולם המציע מחירים סבירים.
  • מיקום – אחד ההיבטים החשובים ביותר בבחירת אולם הוא המיקום. אתם מעוניינים בכך שיהיה נוח לאורחים שלכם, ועל כן חשוב לבחור אולם במקום מרכזי שבו יש חניה בשפע, גישה לנכים ותחבורה ציבורית.
  • גודל האולם שלכם – לפני שאתם מזמינים אולם, חשוב לבחון את רשימת המוזמנים שלכם, לבדוק את מי אתם רוצים להזמין, ובאופן כללי – להחליט אם החתונה שלכם תהיה גדולה ותוססת או קטנה ואינטימית. לפיכך, תוכלו לדעת איזה אולם אירועים כדאי להזמין.
  • הסגנון של המקום – כמובן, האולם שתבחרו אומר רבות על הסגנון שלכם כזוג ולפעמים גם כיחידים. ייתכן שאתם זוג בורגני שאוהב אולמות יוקרתיים ומעוצבים, או לחלופין זוג פתוח ופשוט המעדיף את הסגנון הכפרי. ואולי בכלל אתם מעוניינים לערוך את האירוע שלכם בגן אירועים וליהנות מהטבע?
  • רגע לפני שחותמים על החוזה – לפני שאתם ממשיכים הלאה עם ההכנות לקראת החתונה, עליכם לחתום על חוזה התקשרות עם בעלי האולם. אל תמהרו לחתום על הטופס לפני שבדקתם עניינים הכרחיים כמו מה כולל המחיר, האם יש רישיון לאולם וכדומה.

הקייטרינג שעושה את כל האירוע

אחד הדברים המשמעותיים ביותר שעליכם לעשות הוא לבחור את הקייטרינג לאירוע שלכם. אתם יכולים להתעניין בסוג הקייטרינג שיש באולם, או לבחור קייטרינג באופן עצמאי. על כל פנים, מומלץ להחליט תחילה אם לבחור בקייטרינג בשרי או חלבי. אמת, בחתונות רבות בוחרים במנות הבשריות שנחשבות לטעימות ומשובחות יותר, אך יש גם חתונות המעדיפות את הקייטרינג החלבי. לקייטרינג זה יש שני יתרונות עבור חלק מהאורחים – הוא מתאים יותר לצמחוניים ולטבעוניים ולאידיאולוגיה שלפיה הם חיים, ואחריו יכולים שומרי המסורת לשתות כוס קפה בחלב ולהתענג על קינוחים חלביים. ובואו נודה בזה, רבים יסכימו כי הקינוחים המוגשים בסיום החתונה טעימים הרבה יותר כשהם חלביים.

צ'קליסט ליום הלחוץ

יום החתונה הוא אחד הימים הלחוצים ביותר, ועדיין הן החתן והן הכלה זקוקים לרשימה מסודרת של ציוד שעליהם להביא ליום החתונה וליום שאחרי. מבחינת הכלה, חשוב שתביא ערכת איפור והסרת איפור, עליונית יפה אם יהיה קריר מדיי, כלי רחצה, נעליים נוחות לריקודים ומוצרי היגיינה נשית. מחינת החתן, כדאי להביא טיפים למלצרים, טבעות נישואין, תיק רחצה, כתובה, תיק ובו בגדים להחלפה, ערכת עזרה ראשונה ומספרי טלפון נחוצים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חקירת היעילות של שמן CBD בהקלה על תסמיני פיברומיאלגיה: סקירה מקיפה של מחקר רפואי

תפריט נגישות