דף הבית / עסקים בכותרות / מעבד מזון מומלץ

מעבד מזון מומלץ

צילום: pixabay

מי שאוהב\ת לבשל, לבטח יחזיק מעבד מזון בארון המטבח. זהו כלי העזר החשוב ביותר למי שמעוניין להכין מאכלים טעימים, לאפות ועוד. יש למצוא מעבד מזון מומלץ למי שזה עתה מעוניין לרכוש אחד. ניתן למצוא מעבדי מזון, אשר מקציפים ביצים, לשים בצק ואפילו סוחטים פירות או קוצצים ירקות. על מנת שמכשיר ביתי חשוב זה, אכן ישרת אתכם נאמנה במטבח, יש לבחור אותו בקפידה ולהתאים אותו לצרכיכם האישיים.

 

יש לבחור את הקיבולת של קערת מעבד מזון מומלץ יש לקחת בחשבון את כמות המזון הדרושה לכם ועל פי כמות בני המשפחה, על מנת לדעת אם תרכשו מעבד מזון עם קערה גדולה או קטנה יותר.. אם מדובר במשפחה בת 3-5 נפשות, יש לבחור מעבד מזון עם קערה בנפח של 2.5-3 ליטרים.

 בחנו את עוצמת המנוע לפני רכישת מעבד המזון

אחד הפרמטרים החשובים ביותר, לפני שתרכשו מעבד מזון מומלץ, הוא עוצמת המנוע. ככל שעוצמת המנוע תהיה גבוהה יותר, כך הוא יוכל להתמודד ביעילות עם חומרי גלם קשים ולעבד אותם ברציפות למשך זמן רב יותר, מבלי שהמנוע יתחמם יתר על המידה. עוצמת מנוע של מעבד המזון נמדדת בוואט וכן, באופן החיבור שלה לציר מעבד המזון. יש לדעת בנוסף, כי מנוע של מעבד מזון, מחובר כמובן בציר בשתי דרכים- האחת באמצעות תמסורת שהיא רצועת גומי או גלגלי שיניים או בהנעה שירה. עדיף לרכוש מעבד מזון עם הנעה ישירה, היות ובאופן זה, עוצמת המנוע מועברת ישירות לציר, מבלי שהוא יאבד אנרגיה.

גובה הספק מנוע רצוי של מעבד מזון מומלץ

אם מדובר על מעבד מזון מומלץ שהוא בנפח של 1.5 ליטר, כאשר אתם מתכוונים לעבוד עם חומרי גלם שהם אינם קשים, הספק מנוע של 800-1000 וואט יספיק לכם לרוב הפעולות במעבד המזון. ניתן למצוא דגמים נוספים של מעבדי מזון עם הספקי מנוע גבוהים יותר ואלה למעשה יתאימו למעבד מזון עם קערה בנפח של 4 ליטרים ולשימוש רב וממושך. יש לבצע סקר שוק ולברר לגבי מותגים מוכרים המתמחים בייצור של מעבדי מזון בכל הגדלים, כך שיהיה לכם כבר מושג איזה סוג של מעבד מזון ברצונכם לרכוש ומאיזו פירמה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חקירת היעילות של שמן CBD בהקלה על תסמיני פיברומיאלגיה: סקירה מקיפה של מחקר רפואי

תפריט נגישות