דף הבית / עסקים בכותרות / מדוע כדאי לקנות דירה חדשה מקבלן

מדוע כדאי לקנות דירה חדשה מקבלן

צילום Pixabay

תחום הנדל"ן מתחזק משנה לשנה במדינתנו הקטנה. ניתן לראות כמעט בכל עיר מרכזית את מנופי הבניה הגדולים ניצבים בסמוך לאתרי בנייה, אם בחלקים מרכזיים של העיר וגם באזורים מעט פחות מרכזיים ויותר צדדיים. אם בעבר אנשים מיהרו להשקיע את כספם והחסכונות שלהם במניות, ניירות ערך וכל השקעה אחרת בתחום הבורסה – כיום הם מבינים כי ההשקעה הטובה ביותר עבורם היא בתחום הנדל"ן. לאחר קנייה של מגרש או דירה הם יכולים להשכיר אותה לדיירים פוטנציאליים, וכך לאחר מספר שנים להחזיר את ההשקעה של הדירה וגם להרוויח.

בדרך לדירה משלהם

גם זוגות צעירים רבים הבינו כי כדי לצאת ממעגל השכירות שלא נגמר, עליהם לעשות את הצעד ולקחת משכנתא מהבנק על מנת לרכוש נכס שיהיה שלהם. מכיוון שמחירי הדירות עולים בהדרגה כבר שנים רבות, אותם זוגות מבינים כי עליהם לבצע את הרכישה מוקדם ככל הניתן כדי למצוא דירה במחיר אטרקטיבי במיוחד. ניתן למצוא את אותן דירות מבוקשות דרך חברות בניה כמו צרפתי הבונות פרויקטים חדשים ברחבי הארץ.

דבר ראשון: תשתיות חדשות ויציבות

לרכישת דירה חדשה מקבלן יש יתרונות רבים. המרכזי שבהם הוא קבלת נכס חדש "מהניילונים", כך שניתן ליהנות מכל תשתיות הדירה כשהן במצב חדש שלא עברו שימוש. אחד מהבעיות של קניית דירה מיד שנייה היא חוסר וודאות בנוגע לתשתיות הקיימות בדירה, במיוחד אם מדובר בדירה שקיימת כבר למעלה מעשור.

דירות יד שנייה כאלו לרוב יהיו מלאות בליקויים שונים שיתגלו רק בהמשך כמו צנרת ישנה ובלויה, קירות מתקלפים ומלאים ברטיבות ועוד. ליקויים אלו יכולים לעלות הרבה מאוד כסף, כך שדירה חדשה מקבלן יכולה להעניק ראש שקט וללא דאגות בנוגע לתשתיות הקיימות בדירה.

אזור מגורים מרכזי, נוח ונגיש

רוב הפרויקטים החדשים נבנים בעיקר באזורים מרכזיים ברחבי הארץ. אזורים כמו ראשון לציון, הרצליה, חולון, רחובות, קריית אונו ועוד אלו ערים פופולריות במיוחד. למרות שאזורים אלו אינן נחשבות ערים מרכזיות כמו תל אביב, הן קרובות אליה מאוד. כך שניתן לגור במקום מרכזי שקרוב להכל, אך עדיין להתגורר בשכונה שקטה ללא רעש לאורך רוב שעות היום כמו שיש בדרך כלל בתל אביב.

אידיאלי למשפחות צעירות

מכיוון שזוגות צעירים רבים מעדיפים לרכוש נכס דרך קבלן המציע פרויקטים חדשים, כך אותם פרויקטים מאוכלסים לרוב במשפחות צעירות בלבד. דבר זה אידיאלי במיוחד לכל המשפחות המתגוררות בפרויקט, מכיוון שכל אחד רוצה להתגורר גם במיקום נוח ונגיש, וגם באזור איכותי ונעים המאוכלס עם אוכלוסיה איכותית.

שכונות המאוכלסות על ידי משפחות צעירות מאופיינות בשקט במהלך רוב שעות היום, אם בבוקר כאשר כל משפחה נמצאת בעיסוקה, ואם בשעות הערב המאוחרות כשכל משפחה מקפידה על שעות שינה ושקט בהתאם לצורך זה שקיים אצל כל משפחה צעירה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חקירת היעילות של שמן CBD בהקלה על תסמיני פיברומיאלגיה: סקירה מקיפה של מחקר רפואי

תפריט נגישות