דף הבית / עסקים בכותרות / מביאים לכם את המצבר עד הבית

מביאים לכם את המצבר עד הבית

מנוע מכונית
צילום: Pixabay

כשהמצבר התקול שלכם אינו מאפשר לכם להתניע את הרכב, אתם עלולים למצוא את עצמכם במצב בלתי נעים. זאת משום שבעולמנו המודרני, הרכב הפך לחלק בלתי נפרד מחיינו. אנו משתמשים בו לצרכינו השונים, בין אם כדי להגיע לעבודה, לפזר את הילדים בין החוגים או להגיע להופעה מרהיבה במרכז.

הרכב הוא הרגליים שלנו, ולכן כשהוא תקוע – גם אנחנו לא יכולים לזוז מהמקום. למרבה המזל, היום אפשר ליהנות משירותי מצבר עד הבית מבלי להתפשר על המחיר. ספק מצברים איכותי מציע לכם מצבר במחיר זול במיוחד שלא כדאי להחמיץ.

שירותי מצבר עד הבית – כל היתרונות

כאשר אתם בוחרים בשירותי מצבר עד הבית, אתם נהנים משורה ארוכה של יתרונות:

  • אינכם צריכים לחשוב איך להביא את הרכב למוסך – בעבר, אם הייתם נתקעים עם הרכב בגלל מצבר, הייתם צריכים להזמין גרר כדי שיוביל את הרכב למוסך. היום, נותני השירות מגיעים אליכם.
  • חוסכים בזמן – בזמן שאתם מחכים למצבר החדש שלכם שיגיע עד הבית, תוכלו לעשות מגוון רחב של פעילויות: לתלות כביסה, לארגן את הבית, לשלם עבור החשמל ועוד.
  • נהנים ממחירים משתלמים – אתם מקבלים מצברים עד הבית במחירים זולים ומשתלמים, ובתמורה נהנים ממצבר איכותי.
  • מקבלים טיפים לשמירה על המצבר על הדרך – הצוות המקצועי המגיע לביתכם כדי לחבר את המצבר החדש הוא צוות מקצועי שיש לו ניסיון רב בעבודה עם מצברים. למעשה, הוא יכול לתת לכם כמה טיפים משמעותיים לשמירה על המצבר שלכם. כך שבפעם הבאה שתצטרכו להזמין שירותי מצבר, תהיה בעוד 3 או 4 שנים ולא לפני.

לא רק מחליפים, אלא בודקים את כל הפרמטרים

חשמלאים מקצועיים אשר מעניקים שירות מצבר עד הבית, בודקים כמה דברים חשובים אחרי ההחלפה. לדוגמה, אחד הדברים הראשונים שבודקים החשמלאים הוא האם האלטרנטור פועל באופן תקין ומטעין את המצבר. נוסף על כך, לעתים גם במצבר חדש עלול להיווצר קצר. חשמלאי מקצועי בודק את הסיבה לכך, שכן לפעמים הבעיה היא ברכב עצמו ולא במצבר.

אילו דברים חשוב לבדוק כאשר בוחרים מצבר?

זה נכון שחשמלאים מתמחים בהתאמת המצבר הטוב ביותר עבורכם, אך גם על הנהג חלה האחריות להיות מעורב בהתקנת המצבר שלו. לפיכך, ישנם כמה דברים שחשוב לשים אליהם לב כאשר בוחרים מצבר. דבר ראשון, יש להתאים את סוג המצבר לסוג הרכב. לדוגמה, מצברים של 60 אמפר מתאימים לרכבים בעלי נפח מנוע קטן יחסית, בעוד מצברים בקיבולת של 80 אמפר מתאימים לרכבים גדולים. שנית, כדאי להשקיע קצת יותר כסף ברכישת מצבר איכותי שיכול לשמש אתכם לטווח ארוך. שלישית, מומלץ לבדוק את האחריות על המצבר (תקופה של 3-4 שנים בדרך כלל). ולבסוף, קניתם מצבר חדש? צלמו את תאריך הייצור של המצבר. זה יעזור לכם לעקוב אחריו ולשים לב לסימני שחיקה.

מהם הסימנים הבולטים ביותר לשחיקת המצבר?

הרכב שלכם כבר בן שלוש ומעולם לא החלפתם לו מצבר? סביר להניח שבקרוב תוכלו לשים לב לכמה סימנים שיכולים לאותת על שחיקתו של המצבר שלכם. דבר ראשון, תוכלו לשים לב לכך שמערכת החשמל ברכב הולכת ונחלשת. ה-GPS אינו פועל דווקא כשאתם צריכים אותו, אתם מתאמצים לראות את לוח המחוונים בלילה ומגבירים את הרדיו כי לא שומעים טוב. דבר שני, אתם מתקשים להתניע את הרכב, עד שיום אחד אתם מגלים כי אינכם יכולים להתניע אותו כלל. לשם כך, תזדקקו לשירותי מצבר עד הבית.

נתקעתם עם הרכב? מחפשים שירות מצבר עד הבית? הצוות המקצועי של IDM מצברים יגיע אליכם ויתקין את המצבר הדרוש לכם תוך כמה דקות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חקירת היעילות של שמן CBD בהקלה על תסמיני פיברומיאלגיה: סקירה מקיפה של מחקר רפואי

תפריט נגישות