דף הבית / עסקים בכותרות / טברנות מומלצות ביוון

טברנות מומלצות ביוון

צילום: pixabay

ביקור ביוון שאינו כולל בילוי בטברנה ראויה לשמה משול לביקור בבריכה מבלי להיכנס למים. ביוון תמצאו אינספור טברנות, ומתוך כל השפע הזה שלפנו כמה טברנות מומלצות, שלא כדאי לכם לפספס.

 

להתכונן מראש

 

כשאתם מבצעים הזמנת חבילות נופש משתלמות ליוון ולאיים, אל תשכחו לבדוק האם החבילה כוללת ביקור בטברנה מומלצת, ולברר אילו טברנות ידועות נמצאות במסלול הטיול שלכם. חברות טיולים מובילות המשווקות דילים ליוון ולאיים יכללו בחבילה ביקור בטברנה מומלצת אחת לפחות, ויוכלו לספק לכם שמות של מספר טברנות מומלצות אחרות. אם יש לכם אפשרות, מומלץ לבקר במספר טברנות, שכן מדובר בחוויה תרבותית ייחודית וסוחפת שלא תפגשו במדינות אחרות.

 

 בלוז יווני

 

בטברנה KAVOURAS שבאתונה תוכלו ליהנות ממוזיקת רמבטיקה (ההגייה בדיבור היא רבטיקה), שהיא מוזיקת געגועים וכאב יוונית, וניתן להתייחס אליה כבלוז יווני. מדובר במוזיקה עממית, שנובעת מסבלו של האדם הפשוט, בעלת סגנון נגינה וריקוד ייחודיים. לסגנון ייחודי זה היסטוריה מפותלת הכרוכה בתולדות העם היווני כולל תקופות בהן נאסרה להשמעה, וכיום היא זוכה לעדנה ולהכרה הראויה לה. טברנה קבוראס נמצאת באתונה, מגישים בה סופלקי ורמבטיקה במשך כל הלילה, וכתובתה היא: Themistokleous 64, Exarhia.

 

Klimataria

 

כשמדברים על טברנות יווניות, יש לעשות הבדלה בין טברנות קטנות ואינטימיות, וטברנות גדולות המאכלסות קהל רב.  טברנה קלימטריה שממוקמת במרכז אתונה, ברובע פסירי מול שוק הבשר היא טברנה גדולה, בה מנגנים מדי ערב מוזיקאים מקומיים. המטבח מומלץ והמנות משובחות, איכות המופעים משתנה, ואם אתם מתכוונים להגיע לערב אחד, רצוי לברר מראש מי האמנים המופיעים בה בכל ערב.

 

טברנות באיים

 

דילים ליוון ולאיים מזמנים לכם את האפשרות ליהנות מביקור בטברנות מקומיות המשקיפות אל הים, בהן תוכלו ליהנות כל הלילה מאוכל משובח, אלכוהול מקומי ומוזיקה שתקפיץ אתכם לרקוד עד אור הבוקר.

 

  • כרתים: Scala fish tavern – טברנה הממוקמת בבית אבן עם מרפסת גדולה המשקיפה לים. כאן תוכלו ליהנות גם מארוחות בוקר משובחות, אבל כדי לחוות את ההוויה האמיתית של הטברנה מומלץ להגיע בערב, וליהנות מתבשילים משובחים מעשה ידיה של מריה, בעלת המקום וממוזיקה מקומית.
  • קוס: Nick the fisherman – טברנה קסומה שפתח דייג בדימוס ששמו ניק. כיום מנהל את הטברנה בנו של ניק הדייג, ולצד מוזיקה יוונית מוגשות בטברנה מנות משובחות של דגים טריים, התפריט משתנה על פי מה שהים סיפק באותו היום.
  • רודוס: Rustico – טברנה כפרית המגישה אוכל משובח הכולל תבשילים יווניים מסורתיים. אל תוותרו על טעימה של מנות מקומיות, והרשו לעצמכם ליהנות מהאוכל, המוזיקה והאווירה.

 

חופשה מושלמת

 

חבילות נופש משתלמות ליוון ולאיים מספקות לתייר את כל מה שנחוץ לחופשה מושלמת: חופים שטופי שמש, אוכל משובח, מוזיקה סוחפת ואווירה של שחרור וחופש. רשימת הטברנות שהבאנו להלן היא חלקית בלבד, וכדאי לקבל ממכרים, חברים, ומדריכי טיולים חובבי יוון עוד המלצות שיתאימו למסלול הטיול שלכם. מחקר מקדים קטן יניב רשימה של טברנות שישדרגו את החופשה שלכם ביוון.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חקירת היעילות של שמן CBD בהקלה על תסמיני פיברומיאלגיה: סקירה מקיפה של מחקר רפואי

תפריט נגישות