דף הבית / עסקים בכותרות / "הסודות של המסעדות נחשפים לקראת החגים"

"הסודות של המסעדות נחשפים לקראת החגים"

כולנו חווינו את הרגע השמיימי בו מנה מסוימת נכנסה לפינו ולליבנו לעד, מאז לא יצאה לנו מהראש, ולא נרגענו עד שדגמנו את המסעדה שהגישה אותה שוב, רק כדי להתמזג עם אותו ביס אלוהי מחדש.

רשת "אדום ירוק" מכירה את התחושה הזו מצוין ובדיוק מתובנה זו, גייסה את השפים הבכירים בישראל, לסדרת אירועי "הסודות של המסעדות", בהם תוצגנה מנות הדגל של השפים ואושיות קולינאריות, לרבות אופני ההכנה, טיפים מצילי חיים במטבח, טעימות ובקיצור- כל הסודות- ישירות מהשף.

במסגרת האירועים, שיתקיימו בשלושת סניפי הרשת הנמצאים בפתח תקווה, אזור וראשון לציון, ייקחו חלק השפים ואושיות הקולינריה הבאים: אבי ביטון, אבי לוי, שאול בן אדרת, עומר מילר, עז תלם, ראשי קהילת קרניבורים אורגינל, יונית צוקרמן וצוות מחניודה. כל שף יגיע לאירוע יחיד במינו בו הקהל הרחב ירגיש כאילו הוא מתארח במטבחו הפתוח.

סדרת האירועים שתפתח ביום ד', 28.8 בשעה 17:00 עם שף קפה פופולר ומעדניית סוליקה- אבי ביטון, תסייע למארחי החגים להתכונן היטב לתפקידם ככוכבי שולחן החג, עם מנות הגורמה שיכירו מקרוב, הטיפים האישיים שיזכו לקבל ומתכוני השפים איתם יצאו לביתם.

אבי ביטון ידגים ויגיש לאורחי האירוע 2 מנות מזוהות איתו לאורך הדרך- עוף בשמן זית וזעתר על קרם עגבניות לצד מנת רוסטביף סינטה וסלט מאשוויה חריפה. אבי לוי יכין לקהל מנות אהובות ממסעדת "המוציא" כמו מנת עראייס בקר וטחינה של עגבניות לצד טנזייה אנטרקוט וקוסקוס ביתי. עז תלם, בעל הבלוג הקולינארי THE KITCHEN COACH יכין את מנה עם כוכבת ספרו- כרובית ממולאת ברוטב חמוסטה לצד מנת פאייה ספרדית עם רצועות בשר שייטל ופלפלים ועוד.

רשת "אדום ירוק" היא רשת חנויות בוטיק המתמחה בבשרים, ירקות ופירות טריים, במגוון הרחב ביותר של סוגים וזנים במקום אחד ובאיכות מוקפדת. הרשת שמה בראש מעייניה את אספקת חומרי הגלם הטובים ביותר במחירי שוק. הסניפים ממוקמים בשכונות, כדי לספק לקהילה העירונית את חווית הקנייה הנוחה והטובה ביותר.

איציק מיכאלי, בעלי רשת "אדום ירוק": "האסטרטגיה שלנו היא לצאת מגדר הרגיל, להביא ללקוחות שלנו את הטוב ביותר על הצד הטוב ביותר. גורמה בצלחת במחירי שוק וחוויית שוק עשיר וצבעוני. לכן יצרנו קשר עם שפים בעלי אותם ערכים וביחד יצרנו את סדרת האירועים הקולינרית 'הסודות של המסעדות'. אני מזמין את כולם להגיע ולגלות את הסודות מאחורי הקלעים של המסעדות הנחשקות בישראל ועל הדרך גם ליהנות ממבצעים מיוחדים בכלל מחלקות הרשת."

לו"ז האירועים:

  • 28.8 השף אבי ביטון(קפה פופולר, מעדניית סוליקה) – סניף אזור
  • 29.8 השף אבי לוי (המוציא) – סניף ראשון לציון
  • 3.9 השף שאול בן אדרת (התרנגול הכחול, קימל בגלבוע) – סניף אזור
  • 5.9 השף עומר מילר (קליפסו, סוסו ובניו, פיצה סבא) – סניף ראשון לציון
  • 11.9 עז תלם the kitchen coach – סניף כפר גנים פתח תקווה
  • 12.9 צוות קבוצת קרניבורים אמיתיים- סניף אזור
  • 16.9 השפית ג'קי אזולאי (שוק צפון) – סניף כפר גנים פתח תקווה
  • 18.9 יונית צוקרמן- מלכת המטבח – סניף ראשון לציון
  • 23.9 אורן אסידו ממשחקי השף וצוות מסעדת מחניודה- סניף כפר גנים פתח תקווה

כל אירועי "הסודות של המסעדות" יפתחו בשעה 17:00 וימשכו כשעתיים / הכניסה חופשית.

אדום ירוק

אזור- המצודה 8 / כפר גנים פתח תקווה- העצמאות 62/ ראשון לציון- ז'בוטינסקי 18

ניתן להתעדכן ברשימת האירועים המלאה בסניפי הרשת, בעמוד הפייסבוק של "אדום ירוק"  או בטלפון *2739

לפרטים:

MEDIA CHASER – איילת אלאני 054-6242458 , דודי מאצ' 050-5148566

MEDIA CASHER

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חקירת היעילות של שמן CBD בהקלה על תסמיני פיברומיאלגיה: סקירה מקיפה של מחקר רפואי

תפריט נגישות