n
דף הבית / עסקים בכותרות / אחרי 43 שנה: אפשר לגרד חישגד דרך בנייד

אחרי 43 שנה: אפשר לגרד חישגד דרך בנייד

טכנולוגיה מהפכנית ופורצת דרך המאפשרת באופן ידידותי ובטוח, גירוד של כרטיסים פיזיים של מפעל הפיס מבלי לצאת מהבית

חיש גד
צילום: יח"צ

חיש גד בנייד: טכנולוגיה מתקדמת וראשונה מסוגה תאפשר "לגרד" כרטיסי חיש גד של מפעל הפיס מהטלפון הנייד או המחשב הביתי באמצעות מכונה ייעודית שתציג ללקוח, בזמן אמת,  את הכרטיס המקורי אותו רכש. בחברת scratch שקיבלה את הזיכיון הישראלי למערכת, סבורים כי הדבר יביא למהפכה בשיטה ובתרבות ההימורים החוקיים של אחד מהענפים הפופולאריים ביותר. "זה 'וולט' של כרטיסי הגירוד, אותה חוויה ואותו ריגוש, מכל מקום, כל הזמן", אמרו בחברה.

הטכנולוגיה החדשנית שהליך פיתוחה נמשך מספר שנים וחצה מדינות בהן סין, אוקראינה וישראל, משדרת הנחיות למכונה מלבנית שחורה בה הורכבו אלמנטים מכניים שונים.  לתוך המכונה מוכנסת חבילת כרטיסי חיש גד ועם רכישת הכרטיס, מקדמת המכונה את הכרטיס הראשון בחבילה. בשלב זה שולחת המכונה באמצעות מצלמה המותקנת עליה צילום הכרטיס הישר לנייד או למחשב הלקוח. בצילום מופיע המספר הסידורי של הכרטיס המקורי שנרכש. כעת נותר רק לגרד (עם האצבע או העכבר המחשב) ולראות האם המזל האיר פנים. במידה ויש זכיה, המערכת יודעת לזהות גם את הסכום המדויק וניתן למשוך את הכסף או להמשיך לשחק.

השימוש במערכת באמצעות אתר  http://scratch-win.co.il   מיועד לגיל 18 ומעלה וזמין 24 שעות ביממה. חברת scratch  מעמידה מוקד שירות לקוחות לכל פניה או בירור. בשלב זה, ניתן יהיה לבחור מתוך חמישה כרטיסי מפעל הפיס ובהמשך יורחב המגוון.

וכך, 43 שנה אחרי שיצא כרטיס הגירוד הראשון בישראל, פותחה הטכנולוגיה שתאפשר לגרד את כרטיסי הגירוד באופן דיגיטלי ומרחוק. "אנחנו גאים להציע חוויה ראשונה מסוגה בתחום ההימורים החוקיים", אמר שאולי כהן, מנכ"ל משותף של חברת scratch, "הטכנולוגיה המהפכנית ופורצת הדרך מאפשרת, באופן ידידותי ובטוח, גירוד של כרטיסים פיזיים של מפעל הפיס מבלי לצאת מהבית בדרך המותאמת לעידן הנוכחי".

 

 

 

 

 

 

*כתבה פרסומית

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חקירת היעילות של שמן CBD בהקלה על תסמיני פיברומיאלגיה: סקירה מקיפה של מחקר רפואי

תפריט נגישות