דף הבית / עסקים בכותרות / המערכות הפופולאריות לבניית אתרים

המערכות הפופולאריות לבניית אתרים

בניית אתרי אינטרנט
צילום: Pixabay

בניית אתר אינטרנט, מחייבת תחילה לבחור במערכת האיכותית ביותר, המשתלמת ביותר והיעילה ביותר לבנייתו. נכון להיום, מוצעות ברשת מערכות שונות לבניית אתרים, כשבכל אחת מהן ניתן להגיע לתוצאות טובות ואיכותיות גם אם האדם שבונה את האתר איננו בהכרח איש מקצוע מיומן. בנוסף למערכות הקיימות. ניתן לבנות אתר אינטרנט גם באמצעות כתיבת קוד HTML לבניית האתר והממשקים שלו, CSS לעריכת שינויים בכמה דפים במקביל, PHP ועוד. חשוב להזכיר אותן, אף שהמאמר שלנו לא עוסק בהן.

בין המערכות הקיימות יש כאלה שהן פופולאריות יותר מאחרות, והיתרונות שלהן יצוינו כאן. חברת בניית אתרים המכבדת את עצמה, תציע למשקיעים המעוניינים לבנות את האתר את אחת המערכות הללו כבסיס לבנייתו. רק במקרים נדירים, ייבנה אתר מחדש באמצעות כתיבת קוד. מעצב UX ישלים את תהליך הבנייה ויעצב חוויית משתמש איכותית למגיעים לאתר. מהי מערכת לבניית אתרים? מהן המערכות היותר פופולאריות בתחום? להלן התשובות.

מהי מערכת לבניית אתרים

בתחילת הדרך, נבנו אתרי האינטרנט הראשונים באמצעות כתיבת קוד של ממש. המושגים HTML; CSS ומושגים דומים שלטו ובניית אתר הייתה תהליך איטי, מייגע – ובעיקר יקר להחריד. עם השנים, השתכללו בוני האתרים והתחילו להסתייע במערכות שונות. לבניית אתרים. המערכות הללו מציעות פלטפורמה, שבאמצעותה קל יותר לבנות את האתר ולעצב אותו. בשלב הזה, גם אדם פחות מקצועי ובעל ידע מינימאלי בתכנות, יכול היה להקים אתר. המערכות הראשונות היו מסורבלות ולא תמיד ידידותיות למשתמש. אבל עם השנים, המערכות השתכללו ומאפשרות למעוניין בכך להקים אתר חדש בתוך דקות, אם מדובר באתר פשוט. גם בנייה של אתר מורכב יותר, עשויה לקחת מספר ימים. זאת, כאמור, בהנחה שמדובר במבנה שגרתי של אתר אפילו אם מספר הדפים הצפוי בו הוא גדול. מערכת בניית אתרים מעניקה את כל הכלים, וכוללת ממשק משתמש ידידותי מאד המאפשר לסיים את בניית האתר, לכל הפחות בדגם הניסיוני שלו, בתוך זמן קצר יחסית.

מערכות פופולאריות לבניית אתרי אינטרנט

נכון לכתיבת שורות אלה, יש כמה וכמה מערכות איכותיות לבניית אתרים. עם המערכות הללו ניתן למנות את ג'ומלה, דרופל ומערכת וורדפרס, שהן מערכות פתוחות המאפשרות גיוון ושינוי. מערכות אחרות, כגון מערכת WIX, לייב סיטי או גוגל סייטס (GOOGLE SITES) הן מערכות סגורות והן פחות ידידותיות ובכולן מבנה האתר הוא אחיד. במאמר הזה נעסוק בפופולאריות ביותר – מערכת וורדפרס, מערכת WIX ומערכת GOOGLE SITES

וורדפרס – לבנות אתר איכותי, בעיצוב ייחודי, בקלות: מערכת וורדפרס היא מערכת פתוחה, המאפשרת לבנות אתר באמצעותה מגוון רחב של אפשרויות, בכל התחומים ובכל השלבים של בניית האתר. לאחר הבנייה, ממשק המשתמש שלה הוא פשוט וניתן להזין לתוכו תכנים ותמונות בקלות רבה.

מערכת WIX – מערכת חדשה יחסית, אבל סגורה ופחות מאפשרת גיוון. עם זאת, קל לבנות אתר חדש באמצעותה וקל להזין אליו נתונים ותמונות. מנגד, החיסרון של המערכת הזאת הוא שקשה יחסית לקדם באינטרנט אתר הבנוי באמצעותה.

GOOGLE SITES: מערכת גוגל סייטס היא מערכת סגורה, מבית היוצר של גוגל. קל מאד לבנות באמצעותה אתרים, אבל לא ניתן להשתמש בה לבניית אתרים מורכבים או כאלה שחורגים מהשגרה בתפיסת העולם שלהם. כמו כן, יש בעיה לשייך לה כתובת אינטרנט. לעומת זאת, קל יחסים להזין תכנים לאתר שנבנה באמצעותה.

אם יש לך עניין לבנות אתר אינטרנט חדש או לחדש אתר קיים, זה בהחלט המקום הנכון עבורך. צור קשר כעת והמומחים שלנו יחזרו אלים בהקדם. הם יסייעו לך מתחילת הדרך ועד להעמדת אתר איכותי שיענה לצרכים ולהעדפות שלך באופן המוצלח ביותר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חקירת היעילות של שמן CBD בהקלה על תסמיני פיברומיאלגיה: סקירה מקיפה של מחקר רפואי

תפריט נגישות