דף הבית / עסקים בכותרות / המדריך לחסכון בחבילות סלולר בחו"ל

המדריך לחסכון בחבילות סלולר בחו"ל

phone
צילום: Pixabay

נסיעה לחו"ל, מסתכמת פעמים רבות בהוצאה לא קטנה. הטיסות יקרות, בתי מלון יקרים ובאופן כללי, כל דבר שמציעים לתיירים, הוא פעמים רבות אוטומטית יקר מהרגיל. כך שעסק זול, זה לא. למרות זאת, כל מי שטס לחו"ל והשקיע בכך מחשבה, יודע שיש קשת רחבה של אפשרויות חסכון, שיכולות לעשות הבדל גדול בשורה התחתונה. אחד התחומים החיוניים להוצאה, שבהם ניתן לצמצם, הוא תקשורת טלפון, כולל חבילות שעושים במיוחד לשם שיחות בחו"ל. כיצד חוסכים בכך?

 

מבחר ספקים

ישנו מבחר רחב של ספקים בתחום זה והתחרות ביניהם טובה לצרכן. היא מתבטאת בהוזלת מחירים ובמבחר אפשרויות רחב לבחור מביניהן. לדוגמא, תוכלו למצוא ברמי לוי תקשורת מגוון הצעות כאלה, החל מ-54 ש"ח לחבילה של 100 דקות שיחה. עוד נזכיר בהקשר זה, את האפשרות של שימוש בספק מקומי במדינת היעד, עם רכישת סים מקומי.

 

הוזלה לכמויות

גישת הוזלה וותיקה שמתבטאת גם בשוק התקשורת בחו"ל, היא כמובן ניצול הנחות שונות על רכישה בהיקף גדול. אם זקוקים לתקשורת רבה בחו"ל, למשל עבור אנשים רבים (משפחה או קבוצת מטיילים), הדבר יתבטא בכדאיות ניצול חבילות להיקפי שימוש גדולים.

 

מינוף הטבות

בחבילות שונות, יש הטבות שעשויות להתאים במיוחד לכם ובכך לסייע ולחסוך. למשל, שיחות נכנסות בחינם, עשויות להתאים במיוחד למי שיקבל שיחות נכנסות רבות, מהמעסיק או מלקוחות.

 

תשלום לפי שימוש

למה לשלם, על מה שלא צריך? יש חבילות בהן משלמים רק לפי היקף השימוש בפועל. במקרים אחרים, ישנן פעולות שבמילא לא ניתן לבצע ביעדי טיול מסוימים, נאמר גלישה באינטרנט באמצע הסהרה.

 

לנצל את החינם

אם נוסיף לכך את העובדה שיש רשתות WIFI חינמי שמוצעות במקומות רבים בעולם, עולה הכדאיות של רכישת חבילות של טלפוניה בלבד. הדבר נפוץ למשל בעיקר במרכזי ערים גדולות, שהם יעד תיירותי בולט. בכל מקרה, חשוב לשים לב מה מוצע בחינם (למשל ביצוע שיחות מקומיות) וכדאי לנצל הזדמנויות כאלה.

 

לצמצם חריגות

חריגות מהתוכנית, עלולות להתבטא בהוצאות מיותרות. זו יכולה להיות חריגה מהיקף השימוש היומי או הכללי שהוגדר לחבילה או מצב בו מסיבה כלשהיא נאלצים לרכוש בחו"ל עוד פתרונות תקשורת באופן דחוף ולא מתוכנן. אם נערכים מראש למצבים כאלה, מצמצמים עלויות סביבם. ניתן למשל להשתמש בתוכניות פריפייד עם תשלום מראש, בהן לא ניתן לחרוג מהשימוש, אלא עד ביצוע תשלום נוסף.

פה נעצור לציין, שאמנם ניתן לתכנן את שיחות הטלפון בהתאם לתוכנית, אך לעיתים עשויים להתרחש מקרי חירום שיובילו לשיחות טלפון נוספות, וכמובן גם עלויות וחריגות. אגב, כדאי לשמור את רשימת הטלפונים החיוניים במהלך שהות בחו"ל, לרבות שירות הלקוחות של ביטוח הבריאות שלכם.

 

להתמצא בפרטים

רבים מופתעים ולא לטובה, כאשר הם מחויבים בסכומים גדולים יותר משחשבו, בגלל שלא הבינו פרטי פרטים מסוימים של ההסכם עם ספק התקשורת. חשוב לכן להתעמק ולהבין לגבי התנאים, העלויות השוטפות והחריגות ולשים לב להם במהלך הטיול.

 

לסיכום

מבחר האפשרויות רב בנושא זה וניתן בהחלט לנצל אותו, בכדי להוזיל משמעותית את עלויות התקשורת בחו"ל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חקירת היעילות של שמן CBD בהקלה על תסמיני פיברומיאלגיה: סקירה מקיפה של מחקר רפואי

תפריט נגישות