דף הבית / עסקים בכותרות / בלי לשבור את הראש – מכונת כביסה בוש!

בלי לשבור את הראש – מכונת כביסה בוש!

מכונת כביסה
צילום: Pixabay

אין על מכונות כביסה, המכשיר החשמלי המופלא הזה שבזכותו הבגדים, כלי המיטה והמגבות מריחים נפלא ואף מפזרים את ניחוחם ברחבי הבית. והכל ללא מאמץ או השקעה של אנרגיה מיותרת, כי מה שכובס במכונה איכותית כמו מכונת כביסה בוש יוצא פשוט מוש.

ענף מכונות הכביסה מונה היום שלל עצום של מכונות מסוגים שונים, גדלים ותוכניות. יש שפע של מותגים, אפשרויות ופתרונות. מדובר על מכשיר חשמלי שיש לבחור אותו בהתאם לצרכים, למידות ולאופן השימוש וכמובן בהתאם לתקציב. חשוב מאוד לערוך כמה בדיקות טרם הרכישה כדי שהתמורה תהיה שווה.

מכיוון שמכונת כביסה אינה מוצר גנרי ואפשר קצת ללכת לאיבוד מומלץ ראשית להבין היכן המכונה עומדת להיות ממוקמת. זאת אומרת, האם יש לה מקום של כבוד בחדר הכביסה או מרפסת שירות, האם היא תמוקם בחדר הרחצה או במקום אחר בבית או בדירה. חשוב למצוא מקום עם נגישות טובה ובטיחותית לחיבור חשמל, מים ואינסטלציה. מבחינת המיקום, חשוב לוודא את מידות הנישה או החלל הנתון, זה יסיע להבין האם יש צורך במכונה עם פתיחה קדמית או עליונה

המותגים המובילים בעולם כגון יצרני מכונת כביסה בוש הבינו שיש צורך להתאים את המכונה באופן מושלם למיקום והחליטו ללכת לקראת הלקוחות ולייצר מגוון מכונות. יש את הסוג הרחב ויש כאלה במידות צרות, עם דלת שנפתחת קדימה או דלת הממוקמת בחלק העליון ולא דורשת מקום. חשוב להבין גם את השונות הנוספת בין שתי האופציות. באופן עקרוני, למכונות בעלות פתח קדמי יש קיבולת גדולה יותר, שנעה בין 5 ל-10 ק"ג. בעוד, מכונות פתח עליון הן לרוב בעלות קיבולת קטנה יחסית של כ-5 ק"ג, מדובר על נון משמעותי לקבלת ההחלטה.

לאחר נטילת המידות המדויקות והבנה של איזה סוג מכונה רצוי לרכוש מבחינת הגודל והמבנה, יש לחשוב גם על אופן השימוש, התדירות והקיבולת הנדרשת. דהיינו, חשבון של כמות כביסות שבועיות שמתבצעות בשגרה, תוך בחינת סוגי הבד, רמות הלכלוך והתוכניות הנדרשות. חוסר התאמה בין הצורך למענה, יעורר תסכול ותחושת החמצה.

מבחינת הקיבולת של המכונה, זה בדרך כלל מתייחס למשקל הכביסה אם כי לנפח התוף גם עשויה להיות השפעה רבה והוא עשוי להשתנות גם בין מכונות בעלות  במשקל זהה. ההחלטה על איזה נפח קיבולת מתקבלת בדרך כלל בהתאם לצורך. לכביסות בודדות, בתדירות נמוכה ניתן לרכוש מכונה בעלת קיבולת נמוכה. אך משפחה המכבסת בתדירות גבוהה מגוון סוגים של בדים בדרגות לכלוך שונות, ירכשו מכונה עם נפח גדול. כגון מכונת כביסה בוש עם קיבולת של מעל 10 ק"ג להפעלה.

רבים אולי לא יודעים אבל מכונות כביסה מגיעות עם מספר תוכניות הפעלה, הרבה יותר ממה שרובינו משתמשים בהן. המכונות היקרות כוללות מגוון אפשרויות ואם מעוניינים לחסוך בעלויות אפשר לבחור את המכונה עם התוכניות הבסיסיות שמעניקות תמורה מלאה בעד הכביסה, בדים רכים, נקיים ולא פחות חשוב עם ריח נעים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חקירת היעילות של שמן CBD בהקלה על תסמיני פיברומיאלגיה: סקירה מקיפה של מחקר רפואי

תפריט נגישות