דף הבית / חדש על המדף / רכבת היא רוכסן הסוגר את העבר/ חנן שחורי

רכבת היא רוכסן הסוגר את העבר/ חנן שחורי

קטגוריה: ספרות מקור, הוצאה: אופיר הוצאה לאור

חייו של הלל מתחילים בקיבוץ של שנות הארבעים, עת הלינה המשותפת הייתה חכמת המתיישבים כפתרון הולם להגשמת אידיאלים לאומיים. דרך רוח ואדמה, התבוננות והתנסויות הוא מתבגר, ובמהלך דרכו, בכל אשר יעשה, הוא משוטט בין עולמות של כאן ועולמות מיסטיים המהלכים בו חיים וקיימים. גורמים על-אנושיים מלווים אותו, את מערכות חייו עם נשותיו במהלך השנים, את התנסויותיו בכל מסגרת. סודות נחשפים, שאלות אתיות ומוסריות מטופלות, אלו ועוד חיים ונושמים באמצעות עלילה דינמית וחושנית ובה דמויות חיות ודמויות שאינן כבר בין החיים, אנרגיות, ממדים אחרים לצד מציאות נושכת.

התנהלותו על פני כדור הארץ, לעתים הבתולית ולעתים כל כך לא, מלווה בכוחות הריפוי והראייה המיוחדים לו. הוא משתדל לא לקרוא את מחשבותיהם של האנשים סביבו, עטוף בסיפורי אהבותיו לנשותיו במהלך חייו, נושם את בדידותו ודרגן מנסה להתמודד עם נתינה וקבלה, קללות וברכות, הרחבה וצמצום עצמו. חמישים שנות חיים מכונסות ביצירה מיוחדת במינה בעלת סופים מפתיעים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אוהב

טניה אוהב שלום מציגה: טיפול בקרן אור לפנים מושלמות

תפריט נגישות