דף הבית / חדש על המדף / סוחר מניות מחודש/ אדווין לפבר

סוחר מניות מחודש/ אדווין לפבר

קטגוריה: ספרות מתורגמת, הוצאה: דניאלה דינור

גירסה רעננה ומחודשת, אליה התווספו: מאמר של פול טיודור ג´ונס; מאמר מיתולוגי מא דיקסון ג´י וואטס; הערות וביאורים; חוקי ליוורמור (מודגשים בקו תחתי לאורך הספר).
ספר זה ראה אור לראשונה בשנת 1923 והפך מאז ל´ספר חובה´ לסוחרים ומשקיעים בבורסות ברחבי העולם. זכרונותיו של סוחר מניות מוול-סטריט פורש את סיפור חייו של ג´סי ליוורמור (כאן בשם לארי ליביננסטון), מגדול, הספקולנטים בכל הזמנים. האיש שהפך בחייו לאגדה וזכה בוול.סטריט לכינויים כמו "הנער הנועז", "מלך הכותנה", ´´הדב הגדול". חוקי המסחר של וול-סטריט בתחילת המאה היו שונים, כמו גם הזמנים הכלכליים אך, אוירת המסחר אז – כהיום. סוחפת וממכרת. בסופו של דבר, העקרון הבסיסי של מסחר במניות, לא השתנה בכל זמן ומקום. מיד עם צאתו לאור הפך זכרונותיו של סוחר מניות מוול-סטריט לספר חובה לכל סוחר ומשקיע בבורסה. סיפורו המדהים של ג´סי ליוורמור, המתאר את המעברים החדים ומלאי התהפוכות בין עושר מופלג לחוסר כל. הפתרונות, השיקולים, הרגשות, ההתמודדויות. כל אלה הפכו אותו לספר לימוד הכרחי לכל מי שרוצה להצליח במסחר בבורסה. זכרונותיו של סוחר מניות מוול-סטריט הינו מרתק, אקטואלי, משעשע וכתוב בשפה קריאה ומובנת לכל. המסקנות והלקחים שכל קורא יוכל להפיק ממנו, זקפים וישימים גם בשוק המניות הישראלי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

אוהב

טניה אוהב שלום מציגה: טיפול בקרן אור לפנים מושלמות

תפריט נגישות