דף הבית / חדש על המדף / נחמות קטנות גויס אדי

נחמות קטנות גויס אדי

קטגוריה: ספרות מתורגמת, סיפורת, הוצאה: כתר

עשר שנים עברו מאז נהרג בובי אַמֶנדוֹלָה באסון התאומים, וכאשר גבר חדש נכנס לחייה של אשתו טינה, בני משפחתו נאלצים להתמודד מחדש עם משמעות האובדן.

גייל, אימו של בובי, נחושה שלא לאפשר לאסון ולאבל לפרק את המשפחה וממשיכה לדאוג לכולם: למייקל ,בעלה ,שחי עם הידיעה שבגללו החליט בובי להיות לוחם אש, התפקיד שהביא עליו את מותו ;לבנה הבכור פיטר, שטעות אומללה אחת עלולה למוטט את עולמו; ולפרנקי, בנה האמצעי, שלא מסוגל להישאר פיכח אפילו יום אחד מאז האסון.

בני המשפחה נערכים לחגוג את יום הולדתו של בנו של בובי, שבו ישתתף לראשונה גם בן הזוג החדש של טינה. במהלך ההכנות נחשפות נקודות המבט השונות של גייל, מייקל, פיטר, פרנקי וטינה על השנים שעברו .הן חושפות את האירועים שעיצבו אותם ומשקפות את מארג היחסים המורכב והאוהב ביניהם.

משפחת אַמֶנדוֹלָה היא משפחה אמריקאית ממוצא אירי–איטלקי, אך סיפורה עשוי מהחומרים שמרכיבים את חייהן של כל המשפחות ;קשרים בין–דוריים, יחסים זוגיים, אהבה, החמצה ואובדן.

זהו ספרו הראשון של אדי ג´ויס.

"דיוקן משפחתי אינטימי" ניו–יורק טיימס

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אוהב

טניה אוהב שלום מציגה: טיפול בקרן אור לפנים מושלמות

תפריט נגישות