דף הבית / חדש על המדף / משחק מושלם/ קייט סטיוארט

משחק מושלם/ קייט סטיוארט

קטגוריה: ספרות מתורגמת, הוצאה: אדל

"אז את טייסת?"
"כן. יש לי תואר באווירונאוטיקה מאוניברסיטת קורנֶל. עברתי לגור פה בשבוע שעבר."
"קורנל," אנדי אמר בחיוך מדושן עונג, "שמעת את זה, רייף?"
"מרשים," רייף אמר בטון אדיש.
סובבתי את ראשי לעברו בחדות והתעמתִּי אתו פנים אל פנים. "אני משתמשת בשרירים שיש לי במוח במקום בשרירים שיש לי בגוף כדי להתפרנס. יש לך בעיה עם זה?"
רייף חייך, אבל לא סתם חיוך. הוא חייך כאילו הוא ראה אותי עירומה. "לגמרי אין לי בעיה עם השרירים שיש לך בגוף.
רייף המברי המגיש הכוכב של תניני הביצה, עבד כל חייו כדי לממש את חלומו לעלות לליגה הבכירה בבייסבול. השנה זה יקרה, הוא בטוח. יש לו עונה מצוינת וכל מה שהוא צריך לעשות זה להישאר חד וממוקד במטרה, בלי הסחות דעת, עד שיקבל את שיחת הטלפון המיוחלת. הדבר האחרון שהוא צריך עכשיו זו מערכת יחסים.
אליס בויד הטייסת מוצאת לעצמה עבודה כמדריכת טיסה במפעל של ´בואינג´ בצ´רלסטון שבדרום קרוליינה, ובורחת מחייה הקודרים באוהיו המושלגת ומפיקוחה הקפדני של אימה השמרנית, אל החופים היפים ואל החופש.
אומרים שכל הדברים הטובים קורים לאלו שממתינים בסבלנות, ואליס חיכתה זמן ארוך מספיק. מאז שהיא זוכרת את עצמה, היא נבלה באטיות בגיהינום אפרורי, מייחלת לטעום מהכול, והיא התכוונה לקחת נגיסה מהכול, אבל שום דבר לא הכין אותה לרגע שבו היא תפגוש ברייף המברי, כי כשמדובר ברייף, שום דבר לא מגיע במנות קטנות.
"משחק מושלם" – הסיפור של רייף ואליס יצחיק אתכן, ירגש אתכן ויסחף אתכן אתו, אך בעיקר הוא יגרום לכן להתאהב.
משחק מושלם הינו ספר מתוך צמד ספרים בסדרת כדור בסיס, הספר השני בסדרה, אהבה בליגה הבכירה, מספר את סיפורו של אנדי. מאת סופרת רבי המכר של עיתון USA Today ואתר Amazon, קייט סטיוארט.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אוהב

טניה אוהב שלום מציגה: טיפול בקרן אור לפנים מושלמות

תפריט נגישות