דף הבית / חדש על המדף / מבוך הרוחות חלק א/ קרלוס לואיס סאפון

מבוך הרוחות חלק א/ קרלוס לואיס סאפון

קטגוריה: ספרות מתורגמת, הוצאה: כנרת זב

סיפור מסעיר על תשוקות, תככים והרפתקאות, המביא לידי סיום עוצמתי את הסאגה שהחלה בצלה של הרוח ואת הקשר המאגי שבין הספרות לחיים.

ברצלונה של שלהי שנות החמישים. דניאל סמפרה שוב אינו אותו ילד, אשר גילה ספר שעומד לשנות את חייו בנתיבי בית הקברות לספרים הנשכחים. תעלומת מות אמו איזבלה פערה תהום בנשמתו, שממנה מנסים לחלץ אותו אשתו בֶּאָה וידידו הנאמן פֶרמין.

כאשר דניאל מאמין שהוא עומד לפענח סופסוף את המסתורין, מזימה קשה ואפלה בהרבה, שמעולם לא יכול לדמות בנפשו, פורשת את רשתה על לב לבו של הממשל. זה הרגע שבו מופיעה אליסיה גריס, נפש שנולדה בצללי המלחמה, בשביל להוביל אותו אל תוך העלטה ולגלות את ההיסטוריה הסודית של המשפחה… אם גם במחיר נורא.

קרלוס רואיס סאפון, הסופר הספרדי המצליח ביותר בעולם, הוא מחברם של שישה רומנים, בהם רב המכר הבינלאומי

צלה של הרוח. יצירותיו התפרסמו ביותר מארבעים שפות שונות וזכו לפרסים בינלאומיים רבים, לרבות פרס אדבה, הפרס היוקרתי ביותר לספרות לבני הנעורים. הוא מחלק את זמנו בין ברצלונה, ספרד, ולוס אנג´לס, קליפורניה.

"אמנות הסיפור של קרלוס רואיס סאפון היא ז´אנר כשלעצמו!"

יו־אס־איי טודיי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

אוהב

טניה אוהב שלום מציגה: טיפול בקרן אור לפנים מושלמות

תפריט נגישות