דף הבית / חדש על המדף / זמן השכחה/ שרון גסקין

זמן השכחה/ שרון גסקין

קטגוריה: ספרות מתורגמת, סיפורת, הוצאה: משכל

נואה רוצה לחזור הביתה. לכאורה זוהי בקשה הגיונית כשהיא מגיעה מפיו של ילד בן ארבע. אבל שום דבר אצל נואה אינו הגיוני, או קל. הוא מתעורר בצרחות מחלומות בלהה, מסרב בתוקף להתרחץ ומצטט משפטים מספרים שמעולם לא קראו לו ושאינם הולמים את גילו. כאשר מנהלת הגן מטלפנת אל ג´ני, אמו היחידנית של נואה, ודורשת ממנה להתייצב מיד, בזה הרגע, לשיחה בקשר לבנה, חייהם של האם ובנה משתנים בבת אחת לבלי הכר.

גם חייו של ג´רום אנדרסון משתנים בן רגע. הוא יודע היטב מה פירושה של האבחנה הרפואית שהוא מקבל. המחשבה הראשונה שלו היא – עדיין לא סיימתי. מי שהיה בעבר כוכב אקדמי, פרופסור נערץ לפסיכולוגיה, השליך את הקריירה שלו לפח בגלל אובססיה ונהפך לבדיחה מהלכת בקרב עמיתיו למקצוע. אבל אנדרסון לא זז מדעתו. הוא משוכנע שמשהו מתרחש מעבר לדברים שכולם רואים או מבינים ולכן הקדיש את חייו לחקירת הנושא בכלים של מדען. משימתו היא למצוא הוכחה ניצחת לכך שגלגול נשמות הוא עובדה קיימת, וכשהוא פוגש את נואה, אנדרסון חושב שמצא את אשר חיפש.

עד מהרה מוצאים עצמם נואה, ג´ני וג´רום מתדפקים על דלתות במירוץ נגד השעון ומנסים למצוא תשובה לשאלה ששלושתם שואלים את עצמם, בלי לדעת אם ימצאו את מבוקשם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אוהב

טניה אוהב שלום מציגה: טיפול בקרן אור לפנים מושלמות

תפריט נגישות