דף הבית / חדש על המדף / הקפל/ פיטר קליינס

הקפל/ פיטר קליינס

קטגוריה: ספרות מתורגמת, סיפורת, הוצאה: יניב הוצאה לאור

הרחק במדבר קליפורניה, צוות של מדעני דארפא פיתח מכשיר שהם מכנים בחיבה הדלת מאלבוקרקי. בעזרת משוואת מחשב עלומה ושדות מגנטיים ה"מקפלים" ממדים, הדלת מכווצת מרחקים ומאפשרת לעובר בה לגמוע מאות מטרים בצעד אחד. ההמצאה מבטיחה להפוך למציאות את חלומותיה של האנושות להשגת טלפורטציה. המדענים מתעקשים כי המעבר בדלת בטוח לחלוטין, אבל ראיות שונות מעוררות חשש כי המכונה המופלאה הזאת היא לא בדיוק מה שהיא נראית, וכי יוצריה מחביאים סוד מסוכן.
האנשים בעיירה הקטנה בניו אינגלנד שמייק אריקסון מתגורר בה היו אומרים שהוא סתם בחור ממוצע, וכך בדיוק מייק מעדיף שיהיה. החיים שבחר לא מהווים אתגר גדול למישהו עם היכולות המיוחדות שלו, אבל הוא מסתפק בקיום של שקט ושלווה. כלומר, עד שחבר ותיק מציג בפניו מסתורין שאין לעמוד בפניו. ככל שהחקירות שלו מושכות אותו עמוק יותר לתוך התעלומה, מייק מתחיל לחשוש כי יש רק תשובה אחת הגיונית. ואם הוא צודק, אולי זה רק עניין של זמן עד שהמיזם הזה יהרוס… הכול.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אוהב

טניה אוהב שלום מציגה: טיפול בקרן אור לפנים מושלמות

תפריט נגישות