דף הבית / חדש על המדף / גנבת הבורבון/ טיפאני רייס

גנבת הבורבון/ טיפאני רייס

קטגוריה: ספרות מתורגמת, ספרים דיגיטליים, הוצאה: אהבות

מועמד לספר הטוב של השנה!

זוכה פרס "חותם המצויינות" של RT Book Review.

"גנבת הבורבון הוא אחד הסיפורים שמשאירים אותך בלי נשימה, לוקחים לך את השפיות ומשאירים אותך ערה כל הלילה! חובת אזהרה – זהו בהחלט לא סיפור אהבה מסורתי… לא לבעלי לב חלש!" (RT Book Reviews)

סופרת רבי המכר, טיפאני רייס, בסיפור על בגידה ונקמה, על סודות שנקברו לפני מאה חמישים שנה. זהו סיפור על אהבה אפית, שגבולות הזמן והמקום אינם יכולים לה.

כשקופר מקווין מתעורר לאחר לילה עם זרה יפיפיה הוא מגלה שנשדד. הפריט היחיד שנגנב הוא בקבוק בורבון בשווי מיליון דולר. הגנבת, אישה מסתורית בשם פריס, טוענת שהבקבוק הוא שלה בזכות התווית שמגלה שזהו רכוש משפחת מדוקס, שהחזיקה ותפעלה את מבשלת הבורבון "חוט השני" מאז ימיה האחרונים של מלחמת האזרחים, ועד שהחברה פשטה את הרגל מסיבה שאינה מובנת לאיש… פרט לפריס.

בשעות הבוקר הקטנות של לואיסוויל, פריס פורמת ופורשת את סיפורה המדמם של תמרה מדוקס, יורשת המבשלה שהפכה לאימפריה.

אבל שורשיו של העץ המשפחתי נעוצים באדמה מורעלת ופרותיו רקובים.

למשפחת מדוקס יש בורבון בדמם ודם בבורבון. הסיבה בשלה פריס רוצה את ברבון "חוט השני" נשארת עלומה עד שהאמת על זהותה מתגלה לבסוף.

הנקמה העתיקה אותה תמרה נדרה להשלים, יכולה סוף סוף להתממש.

בספריה של טיפאני רייס נפרש עולם חושני ואפלולי שבו הרומנטיקה, הארוטיקה והסיפורת משתרגים זה בזה תוך שבירת חוקים מוסכמים. טיפאני אומרת שלולא היתה כותבת כנראה שכבר מזמן לא היתה בין החיים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

אוהב

טניה אוהב שלום מציגה: טיפול בקרן אור לפנים מושלמות

תפריט נגישות