דף הבית / חדש על המדף / אשתו של מגדל התה/ דיינה ג´פריס

אשתו של מגדל התה/ דיינה ג´פריס

קטגוריה: ספרות מתורגמת, הוצאה: דביר

גוונדולין הופר בת התשע-עשרה יוצאת לחיים חדשים. היא מפליגה בספינת קיטור מאנגליה לציילון כדי להתאחד עם הגבר שלו נישאה בנישואי בזק. אך לאכזבתה, בעלה הטרי לורנס נראה מרוחק ועגמומי ושקוע רובו ככולו בעבודה. גוון הסקרנית ומלאת החיים מגיעה אל ביתה החדש והמפואר, השוכן בלב מטעי התה שמהם עושה בעלה את הונו, ומגלה משרתים מסתוריים, דלתות נעולות וארגזי מטען מאובקים הצופנים בחובם רמזים על אירועים מן העבר שמישהו כנראה רוצה מאוד להסתיר.

כשגוון נכנסת להיריון האושר מציף אותה ואת לורנס, ובני הזוג מצפים בקוצר רוח להולדת התינוק או התינוקת. אך כשהמיילדת מביאה אל היולדת את פרי בטנה, על האישה הצעירה להגיע להחלטה נוראה – החלטה שיהיה עליה להסתיר מבעלה בכל מחיר ואשר תשפיע על מהלך חייה לעולמים.

ברומן היסטורי מרתק רוקמת דיינה ג´פריס סיפור אהבה מרגש וסוחף וחושפת בפני הקוראים את החיים בציילון הקולוניאלית, העומדת על סף עצמאותה, בתקופה של זעזועים חברתיים ופוליטיים.

דיינה ג´פריס, שנולדה במלזיה, עברה לאנגליה בגיל תשע אך אהבתה לדרום-מזרח אסיה לא פסה מעולם. היא כתבה עד כה ארבעה רומנים היסטוריים, המתבססים על תחקירי שטח שמהם היא נהנית מאוד. אשתו של מגדל התה היה לרב-מכר באנגליה, ותורגם ל-25 שפות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אוהב

טניה אוהב שלום מציגה: טיפול בקרן אור לפנים מושלמות

תפריט נגישות