דף הבית / חדש על המדף / אל תלכי לשם/ הדסה בן עתו

אל תלכי לשם/ הדסה בן עתו

קטגוריה: ספרות מקור, הוצאה: כנרת זב

גבר ואשה סועדים צהרים במסעדה יפואית שקטה, הוא נשוי וגם היא, אך הם אינם יכולים להתכחש לאהבתם. לפתע מזהה האשה דמות מעברה הרחוק, והמפגש המקרי מחולל מהומה בחייה.

גיבורת הספר, שופטת מכובדת בשנות החמישים לחייה, נמצאת לכאורה בשיא פריחתה, אך חיי המשפחה שלה, הנורמטיביים למראית עין, רצופים סודות, ועל הצלחתה המקצועית מעיב זיכרון מטריד. לפני עשרים שנה, בהיותה עורכת דין צעירה, הגנה על גבר שהואשם ברצח אשתו, אף על פי שבסתר לבה הייתה משוכנעת באשמתו. כעת, משחזר לארץ לאחר גלות ארוכה, מתעוררים בה מחדש הספקות והלבטים מהעבר.

זהו גם סיפור משפחתו של הגבר, שנאלצה להתמודד עם סוד שאסור לדבר עליו.
המשפחה שבמרכזה שלוש נשים חזקות, ניצבת עכשיו בפני עימות בלתי נמנע ונאלצת לקבל החלטות קשות.
סיפורה של השופטת וסיפורה של המשפחה שלובים זה בזה ויוצרים מפגש בין עולמות שונים ומארג מרתק של דמויות ומערכות יחסים, הגוררים את השופטת למקומות שמוטב לה לא ללכת אליהם.

בסגנון סוחף, רענן ובהיר פורשת הדסה בן־עתו עלילה עשירה ומלאה, השואבת את עוצמתה ואמינותה מניסיון חייה שלה, וחושפת באומץ את כובד המשא הרובץ על כתפיהם של אנשים בשר ודם שניתנה להם סמכות לחרוץ גורלות.
אל תלכי לשם הוא הרומן הראשון של השופטת בדימוס הדסה בן־עתו.
בן־עתו כתבה את רב־המכר השקר מסרב למות שתורגם ל־11 שפות, ואת הספר האוטוביוגרפי פנינים ורודות משנחאי. היא אם לבת וסבתא לשני נכדים.

הדסה בן־עתו נולדה בפולין, עלתה ארצה עם הוריה כילדה, שירתה כקצינה במלחמת העצמאות, ולאחר סיום לימודי המשפטים עבדה כעורכת דין וכיהנה כשופטת בכל הערכאות במשך שנים רבות. היא ייצגה את ישראל בעצרת האו"ם ובאונסקו ושימשה נשיאת הארגון הבינלאומי של עורכי דין ומשפטנים יהודים. היא היתה סגנית נשיא וראש הרכב פשעים חמורים בבית המשפט המחוזי בתל אביב וכיהנה בכהונה זמנית בבית המשפט העליון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

אוהב

טניה אוהב שלום מציגה: טיפול בקרן אור לפנים מושלמות

תפריט נגישות