דף הבית / חדש על המדף / צריך אותך מת/ גיימס פיטר

צריך אותך מת/ גיימס פיטר

קטגוריה: ספרות מתורגמת הוצאה: קוראים

"לורנה קמצה את ידיה לאגרופים, תוקפת את האוויר, מדמיינת שהיא חובטת בפרצופו הזחוח, בחיוכו מדושן העונג, בכנות המזויפת שלו. חובטת בו עד אובדן הכרה.
שנה וחצי לאחר תחילת הרומן שלהם גילתה לורנה פתאום לצערה את האמת עליו. גילתה שהגבר שאהבה בטירוף, הגבר שאתו תכננה לבלות את שארית חייה, שיקר לה כל הזמן הזה. לא סתם שיקר, אלא חי חיים כפולים. כל מה שסיפר לה על עצמו היה שקר וכזב. איזו טיפשה היא הייתה. שוב."
*
לורנה בלינג, המשתוקקת להיחלץ מבעלה המתעלל, נופלת בקסמיו של גבר המבטיח לה חיים חדשים ומאושרים. היא מתכננת לעזוב את בעלה כדי להיות עם המאהב שלה, אבל תצלום אקראי שהיא רואה בטלפון של לקוחה במספרה שלה הופך את עולמה.
כאשר מתגלה גופת אישה באמבטיה בברייטון, רב־פקד בילוש רוי גרייס מוזעק לזירה. התיק נראה בהתחלה פשוט וברור, עם חשוד עיקרי מובהק. אבל אז מתחילים לצוץ תרחישים אחרים, כל אחד מהם אפשרי באותה מידה – עד לתפנית המטלטלת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אוהב

טניה אוהב שלום מציגה: טיפול בקרן אור לפנים מושלמות

תפריט נגישות