דף הבית / חדש על המדף / סקסי בטירוף/ קייטי אשלי

סקסי בטירוף/ קייטי אשלי

קטגוריה: ספרות מתורגמת, ארוטיקה, הוצאה: אופוס

ניסיונה המיני הראשון עם הנער שאהבה הסתיים כמעט לפני שהתחיל כשהמסכן הגיע לבית החולים בגלל אלרגיה איומה ללאטקס. בפעם השנייה היא שכבה עם בחור שגמר תרתי משמע, כלומר, גם גמר וגם מת תוך כדי כך, בגלל מחלת לב לא-מאובחנת.
בבר נידח, לשם נמלטה אוליביה ממסיבת הרווקות של אימה במטרה למצוא סטוץ מזדמן עם גבר שרירי שתוכל ללכת איתו הביתה ולשים קץ לתקופת הבצורת המינית שלה, נתקלה בהולדן מיינס החתיך, המכונה קאצ´ר, היא מתעוררת בבוקר, אחרי לילה של סקס הכי מטורף שהיא יכלה לדמיין לעצמה מעולם, אבל אוליביה המפוחדת ממערכות יחסים בורחת כשהיא בטוחה שהשאירה את קאצ´ר מאחור.
היא לא מעלה בדעתה שהבחור מהלילה הסוער ההוא יפציע שוב בחייה כאיש בולשת העומד בראש חקירת רצח מזעזע בעיירת מולדתה. למבוכתה, קאצ´ר לא מוכן להתעלם מהכימיה שנוצרה ביניהם, והוא לא מקבל את המילה "לא". ככל שהעניינים מתחממים ביניהם, כך גם עולה מספר הגופות, אוליביה וקאצ´ר יוצאים למרדף חסר תקווה, המתחיל במושבת נודיסטים, נמשך במרדפים בהרים המיוערים ומסתיים בהתנגשות עם חברי המאפיה של דיקסי.
האם יצליחו אוליביה וקאצ´ר לפענח את תעלומת הרצח בלי להיכנע לתשוקתם הלוהטת?

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אוהב

טניה אוהב שלום מציגה: טיפול בקרן אור לפנים מושלמות

תפריט נגישות