דף הבית / חדש על המדף / משפחה גרעינית/ פוגל סוזנה

משפחה גרעינית/ פוגל סוזנה

קטגוריה: ספרות מתורגמת, חדשים בסיפורת, הוצאה: משכל

משפחת פלר היא משפחה יהודית לא מתפקדת מבוסטון. אב המשפחה, טיפוס נרקיסיסטי שהיה בעברו ילד פלא, החל בגילו המתקדם לכתוב שירת הייקו; אשתו החדשה, סינית מסורתית, שולחת לבתה החורגת והרווקה ג´ולי חלוקי משי מחנות מציאות כדי לסייע לה למצוא גבר; סטיוארט, בנם בן השש, לובש חליפות למיטה והתבלין האהוב עליו הוא שמן כמהין; אמה של ג´ולי, פסיכולוגית שלא נישאה מחדש ואולי התאהבה ברב בית הכנסת השחצן, משתפת את בתה בכל מה שקורה לה (כולל סקס בשלישייה שקיימה עם שני סטודנטים הולנדיים ב-1972); כל הטיפוסים האלה הם רק חלק ממגוון הקולות המפתיעים שממטירים על ג´ולי עצות מעצות שונות בנוגע לאהבה ולקריירה.

באמצעות מכתבים ומיילים הממוענים לג´ולי – שאותה אנחנו כלל לא פוגשים – מגולל משפחה גרעינית את קורותיהם של בני משפחת פלר על פני שלושה עשורים. מכתבי תודה, מכתבי ניחומים, רכילות משפחתית ועוד – חלקם ציניים, אחרים אבסורדיים או נוגעים ללב – משרטטים תמונה קומית, כנה ומוכרת עד כאב של בני משפחה מודרנית מאוד המשתדלים, ובמקרים רבים נכשלים, להפגין דאגה ואכפתיות זה כלפי זה.

סוזנה פוגל, במאית סרטים ילידת ארצות הברית, היא בוגרת סדנת הכתיבה של סאנדנס ואוניברסיטת קולומביה. פוגל כותבת ל-New Yorker ול-TIME Magazine.היא מתגוררת בניו יורק ובלוס אנג´לס.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אוהב

טניה אוהב שלום מציגה: טיפול בקרן אור לפנים מושלמות

תפריט נגישות