דף הבית / חדש על המדף / מאישה לשועלה דיויד גארנט

מאישה לשועלה דיויד גארנט

קטגוריה: ספרות מתורגמת, הוצאה: תשע נשמות

"´מאישה לשועלה´ היא הנובלה המדהימה והמעולה ביותר שקראתי זה זמן רב." ה"ג ולס

החזיקו רגע אחד בספר זה בידיכם. לטעמנו מדובר באחת הנובלות הבריטיות היפות בכל הזמנים: נס ספרותי שכזה. יצירה שמזמינה קריאות רבות, מתנה מושלמת לאדם שמעריכים, או שאוהבים. סיפור היודע להיות מרומם רוח, משחרר, מרגש ומצחיק – ומכאן מעמדו כאובייקט קסם. ספר מאגי: “מקסים”.

סיפור המסגרת פשוט מאוד: זוג צעיר, אמיד ואוהב – סילביה וריצ׳רד טֶבּריק – מתחתן ועובר להתגורר באחוזה מבודדת במחוז אוקספורד. כעבור כמה חודשי נישואים, במהלך טיול של הזוג בצהרי היום, סילביה נהפכת לשועלה.

"מאישה לשועלה" הוא סיפור על טרנספורמציות אנושיות: גופניות, נפשיות, יצריות, מיניות וחומריות. זו עלילה שמעניקה משמעות לאירועי חיינו – לא לפי כלליו ההגיוניים של העולם, אלא על בסיס כוחו של הדמיון. לפנינו כתיבה שמשתנה – כמו דמותה של סילביה – כדי ללכוד הכול: הומור, אלגוריה, הרפתקה, דרמה, פנטזיה, ריאליזם, אהבה, כאב ותשוקה.

מאז צאתו לאור בשנת 1922 – שבע שנים בלבד לאחר "הגלגול" של קפקא – "מאישה לשועלה" של דיויד גארנט לא חדל להקסים את קוראיו. אנו מתכבדים אפוא להגיש לראשונה בתרגום לעברית נובלה שהיתה רבת-מכר בתקופתה, שעובדה לתיאטרון ולמחזמר פעמים אינספור, אחד הספרים האהובים על חורחה לואיס בורחס – ספר שזיכה את מחברו בתהילת נצח.

"גארנט מספר את המשל שלו בעדינות אירונית ובדיוק של אומן פרוזה מן המאה השמונה-עשרה." חורחה לואיס בורחס

"במקרה של גארנט העלילה פחות מכרעת והדרך היא החשובה – הצורה, המילים והמהלך ההרמוני בין האקורדים שבונים אותה." חורחה לואיס בורחס

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אוהב

טניה אוהב שלום מציגה: טיפול בקרן אור לפנים מושלמות

תפריט נגישות