דף הבית / חדש על המדף / מאחורי עיניה/ פינבורו שרה

מאחורי עיניה/ פינבורו שרה

קטגוריה: ספרות מתורגמת, מתח, ריגול, הרפתקאות, סיפורת, הוצאה: משכל

כשחלומות תמימים הופכים לחלומות בלהה…
לואיז, גרושה בת שלושים וארבע, תקועה בשגרה משמימה של עבודה כפקידת קבלה וטיפול בבנה הצעיר, בלי שום זוגיות חדשה שתצבע את האופק בצבעים זוהרים יותר. כאשר היא פוגשת בבר גבר מקסים ומתנשקת איתו, נדמה לה שיש כאן סיכוי לשינוי.
אלא שלמחרת בבוקר, כשהיא מגיעה לעבודה, לואיז פוגשת את הבוס החדש שלה, דיוויד, שהוא במקרה האיש שאיתו התנשקה בלילה הקודם… הוא אמנם אומר לה שהנשיקה היתה טעות איומה, אבל בכל זאת לא יכול להסיר ממנה את עיניו.

לואיז נתקלת ברחוב באדל, אישה יפה ובודדה, חדשה בעיר ומחפשת חברה. העניין הוא שלגמרי במקרה אדל נשואה לדיוויד. כן כן, ההוא מהנשיקה בבר שהוא גם הבוס החדש שלה. דיוויד ואדל נראים כמו זוג מושלם מהסרטים, אבל למה דיוויד כל כך שתלטן ולמה אדל כל כך מפחדת ממנו?
לואיז הולכת ונשאבת אל תוך עולמם של דיוויד ואדל, וככל שיחסיה איתם מתהדקים, עולות וצצות עוד ועוד שאלות מטרידות, ובעקבותיהן תשובות מטרידות אף יותר. ברור כשמש שמשהו בזוגיות שלהם לגמרי מעוות, אבל לואיז לא מעלה בדעתה את עומק העיוות – ועד כמה ירחיקו השניים לכת כדי להגן על הסודות שהם מסתירים.

מאחורי עיניה הוא מותחן מצמרר, מלא תפניות מפתיעות ממש עד העמוד האחרון. הספר תורגם ליותר מעשרים שפות והיה לרב-מכר ברחבי העולם.

שרה פינבורו היא סופרת ותסריטאית מצליחה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אוהב

טניה אוהב שלום מציגה: טיפול בקרן אור לפנים מושלמות

תפריט נגישות