דף הבית / חדש על המדף / חייו והרפתקאותיו של גק אנגל/ ויטמן וולט

חייו והרפתקאותיו של גק אנגל/ ויטמן וולט

קטגוריה: ספרות מתורגמת, חדשים בסיפורת, הוצאה: כרמל

הנובלה: "חייו והרפתקאותיו של ג´ק אנגל: אוטוביוגרפיה", ראתה אור בעילום שם, בשישה חלקים בעיתון הניו יורקי – סנדיי דיספץ’, בין 14 במארס לֿ 6 באפריל 1852.
זָּכָּרִי טרפין, סטודנט לספרות וחוקר ויטמן, גילה את גיליונות העיתון, השווה אותם לתקציר העלילה בכתב ידו של ויטמן
והתוצאה – המחבר האנונימי הוא ויטמן.
התברר שבמקביל לתחילת העבודה על עלי עשב, קובץ השירים רחב היריעה שלו, ניסה ויטמן את כוחו גם בפרוזה, אך בסופו של דבר לא העריך במיוחד את יצירתו זו. טרפין, לעומת זאת, רואה בנובלה "ספר קטן, סבוך ומתפתל, משעשע, שובבי, יצירתי וביזרי".
ניו יורק, הכרך הגדול, היא זירת העלילה של סיפור מסתורין סבוך ונפתל ששלל טיפוסים מאכלס אותו: עורך דין נכלולי, לבלרו הזקן, נער השליחויות הממזרי שלו וכלבו, נשים קווייקריות נדיבות, ילדי רחוב נוודים, פוליטיקאים שאפתנים, רקדנית ספרדייה תוססת, מטאטא רחובות שעלה לגדולה, יתום ויתומה שגורלם נקשר במפתיע ושאר דמויות ססגוניות.
"חייו והרפתקאותיו של ג’ק אנגל", מאפשר לנו הצצה בניו יורק, המזכירה באווירתה, ביצריה, במזימותיה וגם באנשיה הפשוטים וישרי הדרך את לונדון של דיקנס.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אוהב

טניה אוהב שלום מציגה: טיפול בקרן אור לפנים מושלמות

תפריט נגישות