דף הבית / חדש על המדף / חבלי לידה/ בכר אלון

חבלי לידה/ בכר אלון

קטגוריה: ספרות מקור, הוצאה: ספרי ניב

חייו של בני שדה, משפטן נתנייתי שנון ומבריק, התנהלו על מי מנוחות. הכול היה בהישג ידו למעט אהבה, שלה ייחל כל כך. הוא התנסה במספר מערכות יחסים כושלות עד שפגש את תמרה, יפהפייה מאופקים, ויחד הם נעשים הזוג המוצלח של נתניה.

בני ותמרה מנסים להקים משפחה, אך שום דבר אינו מכין אותם למסע המכאיב שיעברו בניסיונותיהם הנואשים להביא ילדים לעולם. בני אינו מעלה על דעתו, כי קשר רומנטי קצרצר מעברו ילווה אותו כעננה המרחפת מעל ראשו ותוצאותיו יטלטלו אותו ואת משפחתו בהמשך חייהם.

חבלי לידה מבוסס על קורותיו של אלון בכר בעשרים השנים האחרונות ובו שזורות חוויות דרמטיות מטיפולי פוריות ומחייו האישיים. הספר נכתב מזווית ראייה גברית ורגישה, רומנטית, מצחיקה וצינית לעתים, אך גם מותחת ומהפנטת ומתובלת ברגעים קסומים.

חבלי לידה מספר על אהבה, אמונה וכוח רצון בלתי נדלה. בכוחו להפיח את אש התקווה בלבבותיהם של זוגות אשר חווים קשיים בהרחבת המשפחה ונעזרים בטיפולי פוריות, שיחושו הזדהות עם הגיבורים, ולהקל על זוגות ויחידים העתידים לעבור מסע זה, שייעשה מוכר יותר בזכות הקריאה בספר.

ביד בוטחת ובהתרגשות עצומה, בין דמעה לחיוך, מוביל אותנו אלון בכר למסע מרתק, מסעיר ואינטימי בין עולם המשפט לעולם הרפואה ובנבכי חדרי הטיפולים, וממשיך וחוצה יבשות וימים עד הסוף המפתיע והמצמרר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אוהב

טניה אוהב שלום מציגה: טיפול בקרן אור לפנים מושלמות

תפריט נגישות