דף הבית / חדש על המדף / הצמחונית/ האן קאנג

הצמחונית/ האן קאנג

קטגוריה: ספרות מתורגמת, הוצאה: סאגה

חייהם של יונג-יה ובעלה רגילים לגמרי. הוא איש מכירות בעל שאיפות ממוצעות, והיא רעיה אפרורית ומסורה. שלוות חייהם מופרת כאשר סיוטי לילה אלימים ושותתי-דם פוקדים לפתע את יונג-יה והיא מחליטה להפוך צמחונית.
בתרבות הדרום-קוריאנית השמרנית, שבה כניעות וצייתנות, הן בבחינת ערכים מקודשים וצמחונות היא תופעה כמעט בלתי מתקבלת על הדעת, החלטתה של יונג-יה נתפסת כחתרנית לאין שיעור.
התנהגותה, שהופכת קיצונית ומרחיקת לכת ותגובתם נטולת החמלה של הסובבים אותה – בעלה המנוכר, אביה האלים וגיסה האמן, המפתח כלפיה משיכה ארוטית כפייתית – דוחפים אותה מעבר לגבולות השפיות, אל מחוזות הסיוט וההזיה.
יונג-יה התרה אחר קיום "צמחי" יותר, משתוקקת לנטוש את גופה הגשמי וכנגד כל הסיכויים להפוך לעץ.

הצמחונית, זוכה פרס הבוקר הבינלאומי לשנת 2016, הוא רומן יפהפה, בלתי שגרתי ועוכר שלווה על אודות התרבות הדרום-קוריאנית העכשווית, אך בה בעת הוא גם רומן על תשוקה, יחסי כוח, בחירה ואולי יותר מכל על אודותינו – גופים אנושיים הכלואים בתוך עצמם – ונסיונותינו חסרי התוחלת לפענח את זולתנו.

האן קאנג היא סופרת ומשוררת דרום קוריאנית, ילידת 1970. הצמחונית יצא לאור בשנת 2007 ועובד לסרט קולנוע בשם זה. הספר זכה בפרסים ספרותיים ותורגם לשפות רבות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אוהב

טניה אוהב שלום מציגה: טיפול בקרן אור לפנים מושלמות

תפריט נגישות