דף הבית / חדש על המדף / בוסר/ אסף רוט

בוסר/ אסף רוט

קטגוריה: ספרות מקור, הוצאה: קיבוץ מאוחד

בוסר הוא ספר ביכורים למחברו, אסף רוט, ובו ארבע נובלות קצרות הכתובות כוידויים, בגוף ראשון, בקולם של ארבעה נערים־גברים בישראל של ימינו. גיבורי הנובלות מציבים את אהבת הבשרים מול אהבת הנפש, כשהם נעים בין אמת לפנטזיה, ובין מציאות למשאלות־לב.
כתיבתו של רוט מרובדת ומורכבת, ועם זאת נעה בטבעיות ביןשפת דיבור ללשון גבוהה ובין ריאליזם להיפר־ריאליזם. גיבוריו, כמוהו עצמו, הם צעירים של כאן־ועכשיו – האלף השלישי – המנהלים את חייהם בתוך נוף עירוני מוכר, טריוויאלי על פניו, הנחשף כמורכב ורווי־מתחים ככל שהמחבר פולש אל תוככי נפשם של גיבוריו.

ככלל, ארבע הנובלות – הצבועות בגוֹן הזית של מדי־צבא או באפור־של־עיר – נעטפות אט־אט בגוונים נוספים, המעצימים את מורכבותן – גיאוגרפית ורגשית. מלאכת גיוון זו, הנפרשת לאורך הספר, מעידה על כך שלפנינו כותב צעיר הניחן בכישרון מוכח של סופר אמיתי, ולא בכדי זכה ספרו זה בפרס על ספר ביכורים לשנת 2016 , מטעם משרד התרבות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אוהב

טניה אוהב שלום מציגה: טיפול בקרן אור לפנים מושלמות

תפריט נגישות