דף הבית / חדש על המדף / איקס באמצע/ רוני שחר

איקס באמצע/ רוני שחר

קטגוריה: ספרות מקור, הוצאה: משכל

גל איינשטיין. 42. תל אביב. מורה למתמטיקה. גולש גלים חובב. זמר לשעבר. חי בלה-לה-לנד. איש די נורמטיבי בסך הכול. אז מי היה יכול לשכור בלשים לעקוב אחריו? האם אשתו, נורית עמית, מנכ"לית של אחת מחברות המזון הגדולות במדינה, עלתה על הרומן שלו עם פרופ´ יעל דהאן, ראש החוג לכלכלה באוניברסיטה? ומה נורית עשתה בבית הישן ליד חוף סידני עלי? ולמה היא משקרת לו בנוגע לזה?
מה שמתחיל כסיפור מוכר על בגידות בחיי הנישואים מקבל תפנית כשמתברר לגל שנורית נקלעה לתסבוכת מסוכנת, והוא מוצא את עצמו במערבולת מאורעות המאיימת על כל היקר לו.
השתלשלות העניינים מחייבת אותו לבחון מחדש את אהבתו, החדשה והישנה, ואת יחסיו עם אביו ועם בנו, ולהתמודד עם פצע ישן שהותירה היעלמותו של חברו הטוב בבוליביה לפני כעשרים שנה.
"איקס באמצע", רומן מתח קצבי שקשה להניח מהיד, מספק הצצה אל היצריות של העולם העסקי ואל המאבקים שבין כוחניות וערכיות. בד בבד עולה גם השאלה אם הדרך שהובילה אותנו עד הלום עדיין רלוונטית להמשך.
רוני שחר, פרופסור לכלכלה ולשיווק, לשעבר דיקן בית הספר למנהל עסקים במרכז הבינתחומי.
ספרו הקודם, "סרנדיפיטי" (ידיעות ספרים, 2006), זכה בשבחי הביקורת והיה לרב-מכר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אוהב

טניה אוהב שלום מציגה: טיפול בקרן אור לפנים מושלמות

תפריט נגישות