n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / אור יהודה: שלל מדליות באליפות ישראל להפועל בהתעמלות אמנותית

אור יהודה: שלל מדליות באליפות ישראל להפועל בהתעמלות אמנותית

המתעמלות חזרו מהאליפות בחולון עם שלל הישגים: רומי ישראל, תמר לוי, עמליה קרימוב, אדר פרנטה, לילך יעקובי, איב שירי, אלה אלשטיין, טליה תקדים, אליס זייב, דורין עובדיה, ויקה בוטקין ואופיר אברהם עמדו על הפודיום

התעמלות אומנותית
צילום: "נפגשים" מרכזים קהילתיים

הישגים מרשימים למתעמלות הפועל אור יהודה בהתעמלות אמנותית בסוף השבוע האחרון באליפות ישראל (מחוז מרכז) שנערכה בחולון. למעלה מ-500 מתעמלות מקצועיות התחרו בשלל קטגוריות, כאשר המתעמלות המודרכות על ידי אלונה קנטור דבורניצ'נקו ב"נפגשים" מרכזים קהילתיים קטפו שלל מדליות ותארים הן ברמה האישית והן ברמה הקבוצתית.

 

רומי ישראל השיגה את המקום הראשון במכשיר כדור דרגה א', תמר לוי סיימה ראשונה בתרגיל החופשי בדרגה ב'. עמליה קרימוב (דרגה א') עמדה שלוש פעמים על הפודיום כשסיימה עם מדליית הכסף בכדור, מדליית ארד בחופשי ומדליית ארד בקרב-רב.

 

אדר פרנטה (דרגה ב') השיגה את המקום השני בתרגיל החופשי, לילך יעקובי, אף היא בדרגה ב', השיגה את המקום השלישי בתרגיל החופשי. איב שירי סיימה אף היא במקום השלישי בתרגיל החופשי.

 

אלה אלשטיין (דרגה א') סיימה במקום השלישי במכשיר האלות, טליה תקדים (דרגה א') סיימה עם מדליית הכסף במכשיר האלות, אליס זייב (דרגה א') סיימה עם מקום שני במכשיר הכדור, דורין עובדיה (דרגה א') סיימה במקום השני במכשיר הכדור ו-ויקה בוטקין (דרגה ב') סיימה במקום השלישי במכשיר הכדור. אופיר אברהם הגיעה למקום השלישי במכשיר האלות בדרגה התחרותית והביאה הרבה מאוד גאווה לעיר כמתעמלת הבוגרת והוותיקה ביותר של המועדון.

 

יחד עם אלונה קנטור דבורניצ'נקו, מוביל את הנבחרת צוות המאמנות מאור הלר, גיה בר וגיל עידו.

התעמלות אומנותית
צילום: "נפגשים" מרכזים קהילתיים

 

 

התעמלות אומנותית
צילום: "נפגשים" מרכזים קהילתיים

 

התעמלות אומנותית
צילום: "נפגשים" מרכזים קהילתיים

 

התעמלות אומנותית
צילום: "נפגשים" מרכזים קהילתיים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות