n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / שבוע העסקים באור יהודה יוצא לדרך

שבוע העסקים באור יהודה יוצא לדרך

העירייה באמצעות היחידה לקידום עסקים הכריזה על התאריכים 10 עד 17 בספטמבר כשבוע העסקים העירוני לעודד את התושבים לקנות בעסקים בעיר

קניון עזריאלי אאוטלט אור יהודה
קניון עזריאלי אאוטלט אור יהודה

עיריית אור יהודה פועלת בחודשים האחרונים כדי לחזק את העסקים הבינוניים והקטנים באור יהודה, ולאור זאת, היא החליטה באמצעות היחידה לקידום עסקים, לקדם שבוע עסקים שיתקיים בין התאריכים 10 עד 17 בספטמבר. לא בכדי תאריכים אלו נבחרו, רגע לפני ראש השנה כאשר תושבים רבים עורכים את הקניות לקראת החג, וכעת העירייה פועלת לעודד את התושבים לקנות רק באור יהודה. "עסקים מקומיים הם הלב הפועם של כל עיר", אומרת ראש העיר, ליאת שוחט. "הם אלו שמייצרים כלכלה מקומית ומענה רחב לצרכים ורצונות של האוכלוסייה. באור יהודה קיים תמהיל עסקים מגוון ביותר, בעלי עסקים חמים שנותנים שירות מהשורה הראשונה ולצידו גם יחס אישי ואדיב. אני מזמינה את התושבים שלנו לקחת חלק בשבוע העסקים בעיר, ולקנות במיוחד עכשיו מהעסקים המקומיים שלנו שמתמודדים עם תקופה לא פשוטה בצל משבר הקורונה".

במסגרת שבוע העסקים, מפיקה העירייה חוברת הטבות דיגיטלית אותה גיבשה היחידה לקידום עסקים בראשות אביה דרי, שכוללת עשרות הטבות בעסקים מקומיים. במהלך השבועות האחרונים פתחה היחידה בפני בעלי העסקים את האפשרות לפרסם דרכה את עסקיהם ושמה זרקור על העסקים המקומיים בעיר. החוברת גובשה כדי לאפשר חיבור בין התושבים לבעלי העסקים ולהגביר את הקניות בעיר בעת הזו.

"מיזם שבוע העסקים הוקם במטרה לסייע לבעלי עסקים באמצעות פרסום וחשיפה של הטבות ייחודיות ורלוונטיות לתושבי העיר והאזור לקראת החג", מציינת אביה דרי, מנהלת מחלקת העסקים. "הפעילות של עסקים מקומיים תלויה כמעט לחלוטין בקהילה המקומית הסובבת אותם, וכך גם להיפך. משבר הקורונה מקשה לא מעט על ההתנהלות השגרתית של העסקים, וזהו בדיוק הזמן לערבות הדדית מהקהילה המקומית".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-24 at 18.20.01_d1a27e48

ראשון לציון: מי ראה את ציונה?

תפריט נגישות