n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / מגדלי היוקרה של אאורה 'האורן קריית אונו' יצאו לשוק

מגדלי היוקרה של אאורה 'האורן קריית אונו' יצאו לשוק

יעקב אטרקצ'י: "אאורה ממשיכה להביא ערך ולבנות שכונות עם חווית מגורים שלמה, דירות ברמה גבוהה, שטחים ציבוריים מפנקים שיחד מספקים חיי קהילה ואיכות חיים גבוהה"

אאורה
צילום: יח"צ

חברת אאורה מודיעה הבוקר על יציאה לשיווק של פרויקט התחדשות עירונית משמעותי נוסף בקריית אונו. לאחר שבנתה ואיכלסה בזמן שיא של 4 שנים את פרויקט ONO VALLY, שהפך להיות פרוייקט דגל של העיר , אאורה משיקה פרויקט נוסף בקריית אונו, בשכונת האורן, ומקימה 305 יח"ד דיור ב- 5 מגדלים מפוארים.

בשכונה יבנו 3 סוגי מגדלים- מגדל בן 19 קומות, 2 מגדלים בני 17 קומות ו- 2 בני 9 קומות. הדירות בשכונה יהיו של 3, 4, 5 חדרים, דירות גן, מיני פנטאוזים ופנטאוזים. השכונה כולה תיבנה כמקשה אחת, ועתידה להתאכלס בעוד כ- 4 שנים כשכונה מושלמת עם רמת פיתוח גבוהה, מבני ציבור ושטחי מסחר מותאמים. בסמוך לשכונה יוקם הקו הכחול של המטרו שאמור להיות מוכן יחד עם האיכלוס של השכונה בשנת 2026.

הפרויקט ממוקם באחת השכונות המבוקשות בעיר, רחבת האורן, בסמוך לקניון ולמתחמי הציבור הנחשקים בעיר ויכיל בנוסף קומת מסחר, מבנה ציבורי ושטחים ירוקים במרכז השכונה. בצמוד למתחם עתיד להיות גם תחנת מטרו שיקל על התושבים בשכונה להגיע לצירי תנועה ראשיים. אאורה האורן נמצאת במרחק קרוב מאוד לבתי הספר המשובחים של קרית אונו. השכונה מוקפת בגינות קטנות, עם מתקני שעשועים ופינות ישיבה, ופארק רייספלד המוכר בעיר, נמצא במרחק הליכה, שם נערכים האירועים המרכזיים בעיר.

יעקב אטרקצ'י, בעלים ומנכ"ל אאורה: "קריית אונו הפכה לעיר אטרקטיבית מאוד שמושכת אליה רבים מאזורים שונים בארץ.  אאורה האורן ממשיך את ההצלחה  של-"ONO VALLY"  בשל הביקוש הגדול מצד מתעניינים רבים. הפרויקט שאנחנו משיקים היום את השיווק שלו, מגלם את השאיפה שלנו באאורה להביא להתחדשות עירונית, שמקפידה לשמור על אופי של השכונה תוך מתן תשומת לב למתן ערך משמעותי לדיירים הוותיקים והקמת שכונות שלמות עם איכות חיים, דירות ברמת גבוהה, מרחבים ירוקים, גישה נוחה למרכזי בילוי ולכבישים מהירים".

קריית אונו היא אחת הערים המזוהות ביותר עם התחדשות עירונית ובשנים האחרונות היא מתאפיינת באחוזים הולכים וגדלים של הגירה חיובית. המקום האידאלי והאזור האסטרטגי בה נמצאת, בסמוך לצירי תנועה מרכזיים – כביש 4 וכביש 471, הפך לאלטרנטיבה ראויה ליישובים מבוססים, הסמוכים לקריית אונו.

לפרטים נוספים על הפרויקט החדש האורן קריית אונו, לחצו כאן

אאורה ישראל הינה חברה ציבורית ויזמית המתמחה בבנייה למגורים ומובילה את תחום ההתחדשות העירונית בערים מבוקשות בישראל. נכון להודעה זו, אאורה מקדמת למעלה מ-50 פרויקטים הכוללים כ-23,733 יח"ד. מתוך סך כל הפרויקטים, 39 פרויקטים הינם בתחום ההתחדשות העירונית אשר במסגרתם תבנה החברה כ-18,889 יח"ד. במסגרת פרויקטים למגורים אותם החברה יוזמת או מקימה, מתוכננים להיבנות מתחמים מסחריים שהיקפם הכולל עומד על כ-35,000 מ"ר

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות