n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / קריית אונו: תיאום הורי כעזרה להורים גרושים במשימת ההורות המשותפת

קריית אונו: תיאום הורי כעזרה להורים גרושים במשימת ההורות המשותפת

לפני כשנה הוקמה באגף השירותים החברתיים בעיריית קריית אונו, בתחנה לטיפול זוגי ומשפחתי, יחידה לתיאום הורי. ההחלטה על הקמת היחידה נבעה מצורך שמאפיין חלק ממקרי הגירושים, בהם יש רמות קונפליקט גבוהות ומתמשכות הפוגעות בתפקוד ההורי ובמצבם של הילדים

תיאום הורי
צילום: עיריית קריית אונו

לפני כשנה הוקמה באגף השירותים החברתיים בעיריית קריית אונו, בתחנה לטיפול זוגי ומשפחתי, יחידה לתיאום הורי.

ההחלטה על הקמת היחידה נבעה מצורך שמאפיין חלק ממקרי הגירושים, בהם יש רמות קונפליקט גבוהות ומתמשכות הפוגעות בתפקוד ההורי ובמצבם של הילדים. גידול ילדים, באופן כללי, הוא אחד מהתפקידים המורכבים, ארוכים ומשמעותיים עבור כל הורה. מדובר בתהליך שמצריך, בין השאר, קבלת החלטות הוריות משותפות וקיום תקשורת רציפה בכל הנושאים הקשורים לטיפול בילדים.

כאשר הורים מתגרשים, וככל שרמת הקונפליקט בגירושין גבוהה יותר, משימת ההורות הופכת, לא פעם, לחוויה קשה מנשוא הן עבור ההורים והן עבור הילדים. אלה גם אלה, נאלצים להתמודד עם חוויות פירוק המשפחה, עם כאב, חרדה, אי וודאות וצורך להסתגל רגשית לשינויים רבים, בו זמנית. אם בנוסף לעומס הרגשי ולקשיים גם השיח ההורי נפגע – הילדים משלמים מחיר כבד פי כמה, ולעיתים, נפגעים רגשית לשנים ארוכות.

יחידת התיאום ההורי, מנסה ליצור מענה מתאים בדיוק למצב הזה, תוך שהוא מבנה מסגרת התערבות ממוקדת שמטרתה לאפשר המשך שיח הורי בונה לצד ולמרות השינויים האישיים והזוגיים הדרמטיים, כל זאת, על ידי הבניית שפה אלטרנטיבית לשפת המאבק וסיוע בניהול ההורות.

התיאום ההורי מבוצע על-ידי שני מטפלים משפחתיים מוסמכים, בעלי הכשרה ייעודית וניסיון. זוגות הורים מקריית אונו, המעוניינים להיעזר ביחידה לתיאום הורי מוזמנים ליצור קשר לקבלת פרטים נוספים: 

התחנה לטיפול זוגי ומשפחתי, טל' 03-5345358

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות