n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / קריית אונו: שמחה כפולה ומכופלת בחגיגות פורים ססגוניות

קריית אונו: שמחה כפולה ומכופלת בחגיגות פורים ססגוניות

אז מה מחכה לנו בפורים? ראש העיר: "בעירייה עושים הכל כדי שהחגיגה השנה תהיה שמחה, כפולה ומכופלת, לרגל חזרה הדרגתית לשגרת חיים"

פורים 2019
חגיגות פורים 2019 (לפני הקורונה)
צילום: אריאל שלום

אחרי שנתיים שבהן הוגבלו חגיגות הפורים, עיריית קריית אונו והמתנ"ס העירוני יוצאים עם מגוון אירועים ייחודיים כדי לעשות את "קריית אונו צהלה ושמחה".

עוד בטרם החג, אספו, נשות מועדון "שני נשי" להעצמה נשית, תרמו, ארזו וחילקו משלוחי מנות לילדי "מועדון החברים" של האגף לשירותים חברתיים.

בתי הספר וגני הילדים לבשו בגדי חג וחגיגות הפורים נמצאות בעיצומן החל כבר החל מהיום. בית ספר עלומים, לדוגמא, יצא בעדלאידע ססגונית מלווה במוסיקה ושירה, ובערב מתוכנן טקס ההכתרה של סניף "אריאל" עם המחזה "קזבלן" וביחד עם שוק הפורים של סניף בני עקיבא, יקיימו יחדיו חגיגות פורים עם תחרות תחפושות בין התנועות, תחנות ושאר הפתעות ועשרות אירועים יתקיימו בעיר במסגרות השונות, כאמור, בבתי הספר ובגני הילדים, ובאירועי תרבות, קהילה ונוער. ביום רביעי יתקיים פורימון לשכבה הצעירה של תנועת כנפיים של קרמבו, עם יריד אמריקאי, תחנות נושאות פרסים ותחנות יצירה.

במופע המרכזי של פורים ביום חמישי, יתארחו ויקפיצו את העיר סטטיק ובן אל, במסגרת הפנינג פורים שיתקיים בפארק רייספלד החל משעה 10:00 ועד שעה 14:00, עם דוכני אוכל, קרנבל ריקודים, מתנפחי ענק והופעות של הלהקות הייצוגיות של המתנ"ס. עוד באירוע המרכזי: מופע "אופק – קסם של ילד", תחרות תחפושות נושאת פרסים יקרי ערך, דוכני איפור לפורים ומגוון הפעלות איכותיות של המחלקה לנוער וצעירים. ובערב חמישי "במה פתוחה" מיוחדת לפורים בצוללת האדומה.

הפורימון הידוע של תנועת הצופים, יתקיים ביום שישי בשבטים "און" ו"גילעד" עם מגוון הפתעות ופעילויות מסורתיות. הפורימון יפתיע את החניכים עם מתקני משחק, מבנים ותחנות נושאות פרסים במחיר כניסה סמלי של 20 ₪ לקהל הרחב. ביום שבת צפוי פורימון הנוער העובד והלומד שיתקיין בקן התנועה והפורימון של צב"ר עם תחרויות נושאות פרסים ושאר הפתעות יתקיים במועדון התנועה.

ישראל גל, ראש העיר: "בעירייה עושים הכל כדי שהחגיגה השנה תהיה שמחה, כפולה ומכופלת, לרגל חזרה הדרגתית לשגרת חיים. אני מקווה שמזג האוויר יהיה אתנו. אני באופן אישי, מתגעגע".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות