n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / קיר טיפוס חדש בקריית אונו

קיר טיפוס חדש בקריית אונו

עיריית קריית אונו פרסמה בשבוע שעבר מכרז להקמה ותפעול של קיר טיפוס בעיר, אשר הזוכה במכרז יוכל לתכנן אותו, להקים אותו, לתפעל אותו במשך 12 שנה ולהחזירו לעירייה (בשיטה הנודעת בשם BOT)

קיר טיפוס
קיר הטיפוס
הדמייה: תום בריל

קיר הטיפוס יוקם בכניסה הצפונית לעיר, מצפון לספורטק, בקרבת שבט הצופים און, כשלצדו מגרש חנייה.

תחום הטיפוס הספורטיבי יכנס לראשונה כענף ספורט תחרותי אולימפי לאוליפיאדת טוקיו הקרובה, ובקריית אונו, בה הוקם כבר לפני שנים רבות קיר איילת, לזכרה של איילת ארבר,  חושבים שזו הזדמנות מצוינת לייצר כמה מדליות אולימפיות.

מדובר בקיר טיפוס מקצועי, עם שני מסלולי ספיד, לפי תקן IFSC  ראשי תיבות של

"הפדרציה הבינלאומית של הטיפוס הספורטיבי": מסלול "בולדר" בן 400 מ"ר, "טופרופ" בן 600 מ"ר ותקרה בגבהים של 12-19 מטר. במתחם יהיה גם מבנה משרדים ושירותים בשטח כולל של 250 מ"ר ומזנון.

תכנון המתקן גמיש והמפעיל יוכל לערוך בו שינויים, ובעירייה מזמינים את כל מפעילי קירות הטיפוס לקרוא את מסמכי המכרז ולהשתתף בו.

המהלך וההחלטה על הקמת קיר הטיפוס במיקומו החדש מחזירה את אולם הספורט של בית ספר שרת לתלמידים. הוא ישופץ בתקציב של כ-2 מיליון ₪, כאשר בזמן הקרוב תקיים העירייה שיתוף ציבור, ותאפשר לתלמידי בית הספר, להורים, לצוות ולתושבי השכונה להחליט באשר לציוד ולמתקנים באולם. הצפי פתיחת קיר הטיפוס: בין שנה עד שנתיים.

ישראל גל ראש העיר קריית אונו מסר: "כפי שהבטחתי בעבר, קיר הטיפוס החדש יוקם במבנה ייעודי פתוח, כמקובל בקירות הטיפוס המודרניים בעולם. אני מקווה שהמבנים החדשים, הן קיר הטיפוס והן אולם הספורט המושקע בבית ספר שרת יביאו איתם גם גביעים ומדליות בהתאם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. שגב נחמיאס

    היי
    ברצוניי לברר אודות הקיר
    האם זה בתהליך אי שניתן להגיש מועמדות?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות