n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / "פברואר יוצא מן הכלל": סדנאת בובנאות למשפחות בקרית אונו

"פברואר יוצא מן הכלל": סדנאת בובנאות למשפחות בקרית אונו

עשרות הורים וילדים  השתתפו בסדנא מיוחדת של יצירת בובות יד מקסימות וצבעוניות

סדנאות בובנאות
צילום: מתנ"ס קריית אונו

"קהילה שלמה" – קהילת משפחות לילדים עם ובלי צרכים מיוחדים הגיעו לספרייה העירונית של המתנ"ס העירוני לפעילות יצירתית ובה סדנה מיוחדת ליצירת בובות מגרביים בהנחייתה של  ענת בן יעקב. 

הפעילות התקיימה לרגל מיזם "פברואר יוצא מן הכלל" שנערך בשיתוף המתנ"ס, אגף הרווחה, מנהיגות הורים לילדים ובוגרים עם צרכים מיוחדים, ומחלקת מניעת התנהגויות סיכוניות בעירייה.

עשרות המשתתפים הורים וילדים  צפו בהצגה  קצרה, ומיד אחריה התקיימה סדנא מיוחדת של יצירת בובות יד מקסימות וצבעוניות. הילדים מאוד נהנו ויצאו עם בובות גרב פרי יצירתם הדימיונית. 


עמי כחלון סגן ראש העיר ויו"ר הנהלת המתנ"ס מסר: המתנ"ס מהווה כבר שנים רבות בית חם לאוכלוסיות עם צרכים מיוחדים. אני שמח על הקשר הנפלא שנוצר ביננו לבין ההורים והמשפחות של "קהילה שלמה" במסגרת אירועי "פברואר יוצא מן הכלל". 

ירון יעקובי סגן ראש העיר ומחזיק תיק הרווחה : "אנחנו גאים מאד להוות חממה למשפחות של "קהילה שלמה". למפגשים מסוג זה חשיבות גדולה הן עבור המשפחות המתמודדות עם הילדים בעלי הצרכים המיוחדים וכמובן עבור הילדים עצמם. אני מברך על שיתוף הפעולה הנפלא בין המתנ"ס לבין אגף הרווחה והשירותים החברתיים. ביחד עם קהילת ההורים, כולם ביחד עושים מאמץ לקדם ולהוציא לפועל פעילויות חשובות ומרגשות אלו." 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות