n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / מענה ייחודי לתלמידים מבודדים בקרית אונו

מענה ייחודי לתלמידים מבודדים בקרית אונו

שיתוף פעולה בין אגף החינוך בעיריית קריית אונו למתנ"ס העירוני יצר מענים ייחודיים לילדים המבודדים.

ציור גועש צבעים מכחול צילום עיריית קריית אונו
צילום: עיריית קריית אונו

עם המתווה החדש והפסקת השיעורים המקוונים, בקריית אונו מצאו פיתרון מושלם לתלמידים הנותרים בבית. שיתוף פעולה בין אגף החינוך בעיריית קריית אונו למתנ"ס העירוני יצר מענים ייחודיים לילדים המבודדים.

רון מלכה ממלא מקום, סגן ראש העיר, מחזיק תיק החינוך סיפר: "עם הצגת המתווה החדש נוצרה בעיה מה לעשות עם התלמידים המבודדים. פנינו למתנ"ס המפעיל חוגי העשרה בתחומים רחבים וביקשנו את סיועו מאחר והמורים עסוקים בבתי הספר. אני שמח שהשבוע הפרוייקט יצא לדרך ובהצלחה"

עמי כחלון סגן ראש העיר ויו"ר הנהלת המתנ"ס: "המתנ"ס שחרט על דגלו את ערך הקהילה התגייס גם בשעה זו במהירות ובזריזות והכין תוכנית נפלאה. אני מודה למדריכים של הקורסים השונים בתוכנית על ההתגייסות המהירה והנכונות ללמד שלא במסגרת הפעילות הקבועה."

למעשה מדובר ביום לימודים לכל דבר עם מערכת מסודרת ובה שיעורים בתחומי האמנות, המחול, השחמט, התיאטרון ועוד המועברת על ידי המדריכים הפועלים בשלוחות השונות של המתנ"ס.

התלמידים יכולים לבחור ולהיכנס לאיזה שיעור בו חשקה נפשם. הפרוייקט זכה להצלחה גדולה ועשרות ילדים נכחו בשיעורים השונים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות