n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / מכבי: שיא מתחסנים היום בקרב בני 12-15 משעות הבוקר

מכבי: שיא מתחסנים היום בקרב בני 12-15 משעות הבוקר

כ-4,500 נערות ונערים התחסנו משעות הבוקר בקופות חולים מכבי ברחבי הארץ. שיא זה מגיע לאור ביקורו של ראש הממשלה נפתלי בנט במתחם החיסונים של מכבי בחולון

ראש הממשלה ושר הבריאות בסניף מכבי חולון. צילום מכבי
ראש הממשלה ושר הבריאות בסניף מכבי חולון. צילום מכבי

כ-4,500 חברי מכבי בגילאי 12-15 התחסנו היום במרכזים הרפואיים של הקופה בכל רחבי הארץ. מדובר בשיא במספר בני נוער מתחסנים ליום אחד, מאז תחילת מבצע החיסונים לגילאים אלו לפני כשלושה שבועות. עד כה חיסנה מכבי קרוב ל-40,000 מתבגרים ולמעלה מ20,000 בני נוער זימנו תורים לשבועיים הקרובים. מכבי היא הקופה המובילה בשיעור המתחסנים בקרב גילאי 12-15 וכן ביתר קבוצות הגיל.

שיא חדש זה מגיע על רקע הביקור הבוקר של ראש הממשלה נפתלי בנט, שר הבריאות ניצן הורוביץ ומנכ"ל משרד הבריאות הנכנס פרופ' נחמן אש במתחם החיסונים של מכבי בעיר חולון. רה"מ, השר, והמנכ"ל בירכו נערות ונערים חברי מכבי שהגיעו להתחסן במתחם ועודדו בני נוער נוספים לקבוע תורים לחיסון בהקדם. הובילו את הביקור מנכ"ל מכבי רן סער, ראש המחוז ד״ר חגי פרנקל וראש חטיבת התפעול במכבי סיגל דדון-לוי שעדכנו כי מכבי תחצה את יעד החיסונים למתבגרים שהציב משרד הבריאות – 50%, ומעריכה שתחסן אף יותר.
ד"ר חגי פרנקל ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי שירותי בריאות: "חובתנו כארגון בריאות מוביל היא לעמוד בחזית המאבק במיגור נגיף הקורונה. השקענו משאבים ומאמצים רבים בכדי לקדם את מבצע החיסונים ובשטח יש בהחלט היענות גבוהה. זוהי הדרך היחידה להילחם בתחלואה העולה ועל כן אני קורא לבני הנוער לצאת להתחסן על מנת לשמור על בריאותם ובריאות הסובבים אותם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות