n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / לרגל חודש המודעות לסרטן השד: קריית אונו נצבעה וורוד

לרגל חודש המודעות לסרטן השד: קריית אונו נצבעה וורוד

קריית אונו מציינת את חודש המודעות לסרטן השד: עם בלונים ורודים ומגדל המים שהואר בוורוד. ישראל גל: "גשו להיבדק - גילוי מוקדם מציל חיים!"

בלונים על המכוניות בקריית אונו
בלונים על המכוניות בקריית אונו. צילום: דוברות העירייה

חודש המודעות לסרטן השד צויין בקריית אונו בשתי פעולות מקוריות:  החל מהשבוע מגדל המים הסמוך לבניין העירייה הואר בוורוד, ובשבוע שעבר תושבי העיר התעוררו לבוקר ורוד, עת נקשרו בלונים ורודים למכוניותיהם החונות ברחובות העיר. מטרת הקמפיין ופעילויות נוספות המתקיימות בעיר, הינה להעלות את המודעות לסרטן השד ולחזק את הנשים שמתמודדות עם סרטן השד

ישראל גל, ראש העיר קריית אונו נפגש עם המתנדבות והמתנדבים וכן עם עובדות ועובדי העירייה, אשר השכימו קום וביצעו את משימות התקנת הבלונים ומסר: "תודה למי שיזם, למחלקת ההתנדבות העירונית באגף לשירותים חברתיים וליועצת ראש העיר למעמד האישה ו'שאפו' גדול למתנדבות ולמתנדבים, מהנהגת ההורים, מנהלת הנשים, 'גמאני רצה', מועדון ליונס, סיירת ההורים, Safeup והקהילה שלנו והוסיף: גשו להיבדק – גילוי מוקדם מציל חיים!"

 

מגדל המים הואר בורוד. צילום עיריית קריית אונו
מגדל המים הואר בוורוד. צילום עיריית קריית אונו

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. כל הכבוד לליאת תמיר יועצת ראש העיר למעמד האישה שפועלת בין היתר להעלאת המודעות המגדרית בעיר באמצעים ויזואליים כמו בלונים עם הודעה כה חשובה כמו "ללכת להיבדק". ותודה כמובן לראש העיר של קרית אונו שמאפשר ומקדם כל פעולה בעניין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-24 at 18.20.01_d1a27e48

ראשון לציון: מי ראה את ציונה?

תפריט נגישות