n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / לראשונה: אור יהודה קיימה כנס לעסקים הקטנים והבינוניים

לראשונה: אור יהודה קיימה כנס לעסקים הקטנים והבינוניים

הכנס שהופק על ידי המחלקה לעסקים כלל הרצאות מרתקות ממיטב אנשי המקצוע ובשלל נושאים שיאפשרו להם לקדם את העסקים ולהתמודד טוב יותר עם הבירוקרטיה. בשיאו של האירוע הופיע השחקן משה אשכנזי. ראש העיר, ליאת שוחט: "זה אירוע שיהפוך למסורת"

כנס עסקים קטנים ובינוניים
צילום: דרור סיתהכל

אור יהודה קיימה השבוע בפעם הראשונה כנס לבעלי ולבעלות עסקים קטנים ובינוניים בהפקת המחלקה לעסקים, ובשיתוף החברה הכלכלית וארגון all club לעסקים. עשרות בעלי עסקים הגיעו לאולם "שלוש" בעיר ושמעו הרצאות מרתקות ממיטב אנשי המקצוע בשלל נושאים שיאפשרו להם לקדם את העסקים שבראשם הם עומדים ולהתמודד טוב יותר עם הבירוקרטיה.

 

בפתח הכנס, נשאה ראש העיר, ליאת שוחט, דברי פתיחה והציגה בפני הנוכחים את תכניות הפיתוח של העיר וההזדמנויות העסקיות החדשות שעומדות בפני העסקים בשלל המתחמים הפועלים בעיר ובראשם ב-OPARK, פארק התעסוקה והמסחר החדש שמקימה העירייה. לאחר מכן הציגה אביה דרי, מנהלת המחלקה לעסקים, את כלל השירותים הניתנים בעיר לעסקים, הן מבחינת רישוי והן מבחינת קידום העסקים והפורומים השונים הפועלים בעיר לחיזוק הכלכלה המקומית.

 

בזו אחר זו התקיימו שלל הרצאות: כיצד מנהלים מו"מ מוצלח בעולם העסקי מפי צחי טויטו, מנכ"ל קבוצת TT למצוינות במכירות, אלעד נוה, סמנכ"ל ביטוח משנה מקבוצת מדנס דיבר על מאחורי הקלעים של הביטוח העסקי בישראל, יואב קרסנר, מנהל סניף עסקים של בנק לאומי התייחס להתנהלות מול הבנקים. לאחר מכן, התקיימה הרצאתו של נתי כהן, מנכ"ל ובעלים של UPNETI על אמנות הנטוורקינג.

 

רו"ח ויועמ"ס רויטל סיטון-בן ארי, המשמשת כסגנית נשיא לשכת יועצי המס וראש תחום מיסוי בהתאחדות בעלי המלאכה והתעשייה הסבירה לבעלי העסקים איך לשלם פחות מס כחוק וסיפקה טיפים לחיסכון במס. ג'אבר חביש, מנטור בינלאומי להצלחה, דיבר על קידום עסקי בעידן המודרני. לאחר ארוחת צהריים התקיים המופע המצחיק של משה אשכנזי, כוכב הסדרות "מטומטמת" ו"בשבילה גיבורים עפים".

 

ראש העיר, ליאת שוחט, מציינת: "זו הפעם הראשונה שאנחנו מקיימים את הכנס הזה שאין לי ספק שיהפוך למסורת. יש צמא גדול מצד בעלי העסקים לקבל כלים שיסייעו להם להתמודד טוב יותר עם הבירוקרטיה הישראלית ואנחנו כאן כדי לסייע באמצעות המחלקה לעסקים שמספקת שלל שירותים שמוכיחים את עצמם כמסייעים לבעלי העסקים לצמוח ולהתקדם".

כנס עסקים קטנים ובינוניים
צילום: דרור סיתהכל

 

כנס עסקים קטנים ובינוניים
צילום: דרור סיתהכל

 

כנס עסקים קטנים ובינוניים
צילום: דרור סיתהכל

 

כנס עסקים קטנים ובינוניים
צילום: דרור סיתהכל

 

כנס עסקים קטנים ובינוניים
צילום: דרור סיתהכל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות